וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקט הופר: רקטה התפוצצה בשטח פתוח באשכול

רמי שני

26.11.2011 / 8:20

לאחר כ-10 ימים של שקט, נאלצו תושבי המועצה האזורית אשכול להתעורר הבוקר לקולות אזעקת צבע אדום. רקטת קסאם התפוצצה בשטח פתוח במועצה ולא גרמה לנפגעים או לנזק

השקט הופר: תושבי המועצה האזורית אשכול התעוררו הבוקר (שבת) לקולות אזעקת צבע אדום, וזמן קצר לאחר מכן, סמוך לשעה 6:00 בבוקר, התפוצצה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק כתוצאה מהתפוצצות הרקטה. ירי הרקטה מרצועת עזה לשטח ישראל הגיע לאחר יותר מעשרה ימים של שקט, בהם לא בוצע כל ירי.

אירוע הירי האחרון התרחש לפני כעשרה ימים, אז ירו פלסטינים שתי רקטות מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, והן התפוצצו בשטחי המועצה האזורית שער הנגב. אחת הרקטות פגעה במחסן סמוך לגן ילדים באחד הקיבוצים במועצה האזורית, וגרמה נזק רב למקום. הרקטה השנייה נחתה בשטח פתוח ולא היו נפגעים בתקרית. בזמן הירי, נשמעה אזעקת צבע אדום ביישובים הסמוכים. יומיים לפני כן, רקטת קסאם נוספת התפוצצה בשטח פתוח, גם היא במועצה האזורית שער הנגב.

ביום בו נורתה הרקטה לפני כעשרה ימים, הזהיר הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, כי צה"ל עלול לצאת לפעולה התקפית ברצועה עזה. בסקירה בפני חברי ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, בה סקר הרמטכ"ל את הנעשה ברצועת עזה ובגבול עם מצרים, אמר גנץ כי סבבי ההסלמה האחרונים, והפגיעה בנפש ובשגרת החיים של תושבי הדרום, "מובילים לכך שצה"ל יידרש לפעולה התקפית ומשמעותית ברצועת עזה". לדבריו, "מהלך זה צריך להיות יזום ומסודר".

עוד באותו נושא:
לפני כ-10 ימים: קסאם התפוצצה ליד גן ילדים בשער הנגב
גנץ: צה"ל יידרש לפעולה התקפית ברצועת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully