וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: "נתקוף את תחנת נאט"ו בטורקיה אם נותקף"

קצין בכיר במשמרות המהפכה הבהיר כי תחנת ההתרעה מפני טילים היא "מזימה של ארה"ב ושל המשטר הציוני" והיא תהווה מטרה עיקרית של הכוחות האירניים במקרה של תקיפה מצד ארה"ב או ישראל

קצין בכיר במשמרות המהפכה באירן אמר היום (שבת) כי מדינתו תתקוף את תחנת ההתרעה מפני טילים של נאט"ו, המוצבת בטורקיה, אם ארה"ב וישראל יתקפו את הרפובליקה האיסלמית. הקצין, הגנרל אמיר עלי חג'יזאדה, הוסיף כי האזהרה הינה חלק מאסטרטגיה חדשה המתנגדת לאיומים מצד ישראל וארה"ב. דבריו נאמרו בכנס מתנדבים שנערך בעיר חורמבאד שבמערב אירן, בהשתתפות עשרת אלפים משתתפים, וצוטטו בסוכנויות הידיעות הקומיות.

"תחנת ההתרעה מפני טילים, המוצבת בטורקיה, היא מזימה שנרקמה בידי ארצות הברית והמשטר הציוני", אמר חג'יזאדה, "כדי להונות את הטורקים, הם כינו את המזימה הזו 'תחנת טילים של המערב'". הוא הוסיף כי מטרת התחנה היא "להגן על המשטר הציוני". לדבריו, במקרה של פעולה צבאית נגד אירן, התחנה המדוברת תהווה את אחת המטרות הראשונות של הכוחות האירניים.

חג'יזאדה הבהיר כי אירן תשתמש בכל הזכויות החוקיות והגיאוגרפיות שלה כדי להתמודד עם כוחות ארצות הברית. "אם ארה"ב תמשיך בפעולותיה העוינות, תחת מגוון אמתלות, כמו סנקציות, אז כוחותינו החמושים ישבשו את התכניות שלהם בזו אחר זו". לדבריו, "הכוחות החמושים באירן נמצאים במוכנות קרב מלאה וקרובים לפיקוח על כל תנועות האויב".

"טורקיה מהווה כיסוי לנאט"ו. היום, נאט"ו הפכה לכיסוי עבור ארה"ב, בזמן שארה"ב בעצמה היא כיסוי למשטר הציוני", אמר חג'יזאדה. "עם זאת, הטורקים מודעים לכל ואנו בטוחים שהמוסלמים בטורקיה יעצרו את המזימה הזו בכוחות עצמם ויחתכו את המערכות הללו לגזרים".

לקראת תקיפה באירן - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
נתניהו: דרושות סנקציות חמורות יותר נגד אירן
אירן מאשרת: עצרנו סוכני CIA שפעלו בסיוע ישראל
אירן: ”הסנקציות - לשווא”; רוסיה: ”לא מקובלות”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully