וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: למה קהל הלחימה המשולבת שרק בוז לפוטין?

עדות לצניחה בפופולריות של ראש ממשלת רוסיה המתמודד על הנשיאות, או אירוע מקרי? כשהחל ולדימיר פוטין לדבר בתחרות אמנויות הלחימה, בשידור חי בטלוויזיה, פרצו שריקות בוז מכל עבר

ראש הממשלה ולדימיר פוטין הוא אדם פופולרי מאוד ברוסיה - על כך אין עוררין, ואיש אינו מתפלא על בחירתו להתמודד בימים אלו על כהונה שלישית כנשיא, לאחר חמש שנות "צינון" שהתחייבו מהחוקה. דווקא מסיבה זו, רבתה הפליאה בעקבות התקרית אתמול (ראשון) באיצטדיון "אולימפסקי" במוסקבה, בה זכה לשריקות בוז מאלפי צופים בקרב לחימה משולבת (MMA) - ענף ספורט החביב במיוחד על ראש הממשלה, שמחזיק גם בחגורה שחורה בג'ודו.

פוטין נכנס לזירה כדי לדבר, בסיומו של הקרב בין פדור אמיליינסקו הרוסי, שהוא ידוע כאחד ממעריציו, לג'ף מנסון האמריקאי - האחרון בסדרת קרבות שנערכו במקום מול קהל של 22,000 בני אדם. "חברים יקרים, היום הוא יום חג עבור כל חובבי אמנויות הלחימה, הודות לגברים אמיצים ואמיתיים שהגיעו משש מדינות", פתח פוטין בדבריו, אך מיד עם תחילתם החלו להישמע שריקות בוז רועמות מהיציעים - שנשמעו היטב גם בשידור החי הטלוויזיוני של האירוע. פוטין נראה נבוך לרגע, אך התעשת והמשיך לדבר.

בדיווחים הבאים על האירוע בטלוויזיה הממלכתית כבר נערך הקטע, והובא רק חלקם האחרון של הדברים, בהם שיבח את אמיליינסקו ה"לוחם", שאחריהם זכה פוטין לתשואות. אולם הגרסה הלא ערוכה עלתה במהרה במספר גרסאות ליוטיוב, ואלו זכו כבר ללמעלה מחצי מיליון צפיות.

בסביבתו של פוטין ניסו להמעיט בחשיבות האירוע, ומנהל האיצטדיון אף טען כי שריקות הבוז כוונו לעברו של מנסון האמריקאי, שבדיוק ירד מהזירה. מתנגדיו של פוטין ברוסיה, מנגד, טענו כי השריקות דווקא בהחלט כוונו לפוטין עצמו, ומעידות על הירידה בפופולריות שלו. "התקרית מעידה על סופו של עידן", מיהר לצייץ בטוויטר הבלוגר מתנגד המשטר, אלכסיי נבלני. יש לציין כי לפי סקרי דעת קהל, הפופולריות של פוטין אמנם עדיין גבוהה, אך צנחה חדות משיעור תמיכה של 77% לפני שנה ל-61% "בלבד" בימים אלו.

עוד על ולדימיר פוטין:
מסמכים: פוטין נהג להכות את אשתו ולבגוד בה
פוטין הודף הביקורת: "לאזרח תמיד יש בחירה"
התרמית הימית של פוטין צפה - ונפלטה ליבשה

(עדכון ראשון: 18:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully