וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרמית הימית של פוטין צפה - ונפלטה ליבשה

לפני כחודשיים צולם ראש הממשלה הרוסי שולה כדים עתיקים מקרקעית הים השחור. כעת, אישר מזכיר התקשורת שלו את מה שהיה ברור לכל: מדובר בתעלול יחצני. האם ייערף ראשו של חושף הבלוף?

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי ווינסטוק)

לשקר יש סנפירים? לפני כחודשיים, כאשר שודרו בטלוויזיה צילומים של ראש ממשלת רוסיה, ולדימר פוטין, צולל למעמקים, היו מי שחשדו כי מדובר בתעלול יחצ"ני. ראש הממשלה הרוסי שלה בגבורה כדים עתיקים ממי הים השחור, כצוללן מנוסה וכארכיאולוג מנוסה עוד יותר. למרות שלא הייתה זו הפעם הראשונה שבה פוטין התנסה בצלילה, הוא הצליח להגיע לעומק של שני מטרים – לעיני הצלמים הנרגשים.

שלשום, הודה מזכיר העיתונות של פוטין, דמיטרי פטקוב, כי אכן היה במעין "צלילה מכורה מראש", וכי הכדים הונחו מראש על קרקעית הים, כדי שפוטין יוכל להצטייר כגיבור המציג למעריציו את הממצאים העתיקים. לא ברור מה יעלה בגורלו של המזכיר שחשף את התרמית אחרי הבחריות לנשיאות שייערכו בשנה הבאה: פוטין צפוי להתמנות לכהונה מחודשת כנשיא, לאחר שהנשיא המכהן דמיטרי מדבדב הודיע שלא יתמודד מולו.

פוטין, שדאג לטפח את תדמיתו כאדם פעלתן במהלך שנותיו כנשיא, הצליח לתפוס את תשומת ליבה של התקשורת גם בכהונתו כראש ממשלה. כשהוא אינו עסוק בצלילה למעמקי ים, בציד דובי יער, בהטסת מטוסי קרב או בהיאבקות בטיגריסים, ראש הממשלה אוהב להפיל את יריביו על מזרן הג'ודו. הוא מחזיק בחגורה שחורה, ומשתתף מדי פעם באימונים של הנבחרת הלאומית. ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט אף שלח לו חליפת ג'ודו מיוחדת, שעליה רקומים דגלי ישראל ורוסיה.


עוד על נשיא פוטין:
הבלוף: הכדים העתיקים שבעצם לא היו
צפו בפוטין מתפשט אצל הרופא לבדיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully