וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בת 9 שרדה יומיים ברכב לצד גופת אביה

דגלאס לנדן ובתו ג'ורדן נראו סועדים יחד בליל שישי, לפני שהתהפכו לתוך תעלה. האב נהרג, והילדה לא הצליחה להיחלץ. רק כעבור יומיים נמצאו, כשידו של האב עדיין כרוכה סביב הילדה

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

זה נראה היה כמו עוד יום שיגרתי בחייה של ג'ורדן לנדון בת התשע מצפון קרוליינה. בצילומי האבטחה המובאים כאן, היא נראית עם אביה כשהם סועדים במסעדה בליל שישי האחרון, ואף מתחבקים. אבל דקות ספורות אחר כך סטה רכבם של השניים והתהפך לתעלה בצד הדרך, מסיבה שעדיין אינה ברורה.

האב דאגלס נהרג במקום. ג'ורדן נותרה בחיים, אך לא הצליחה לחלץ את עצמה מהרכב. כמעט 48 שעות היא שהתה במכונית ההרוסה לצד גופת אביה בקור המקפיא, ניזונה מחטיפים בלבד וממשקה אנרגיה שהיה במקרה ברכב. רק ביום ראשון בצהריים - יומיים אחרי התאונה - הבחין עובר אורח במכונית השברולט ההפוכה, והזעיק את השוטרים שחילצו את ג'ורדן ופינו אותה במצב טוב לבית חולים. מחקירה ראשונית עולה כי הרכב נסע במהירות של למעלה מ-100 קמ"ש.

חבר המשפחה סיפר לתחנת טלוויזיה מקומית כי גם ברגעיו האחרונים, ניסה האב לגונן על בתו הקטנה. "הוא היה מכורבל כמו כדור, כשידו האחת מונחת על חזהו, וידו השניה מגוננת על ג'ורדן", סיפר. אמה של הילדה אמרה כי ג'ורדן מחלימה אמנם, אך מצבה הנפשי קשה מאוד.

עוד סיפורי הישרדות:
בוליביה: ניצול התרסקות מטוס ניזון משתן - ושרד
"127 שעות", השידור החוזר: 4 ימי זחילה במדבר
הישרדות בנבאדה: 7 שבועות ביער, על חטיף ושלג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully