וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוליביה: ניצול התרסקות מטוס ניזון משתן - ושרד

לאחר שהיו בטוחים שכל נוסעיו של מטוס קל שנעלם בבוליביה נספו, נדהמו אנשי החילוץ לגלות כי מיינור וידאל, איש עסקים בן 35 שרד. כיצד? במשך 3 ימים הוא ניזון מהשתן של עצמו ומחרקים

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

ביום חמישי האחרון איתרו צוותי חילוץ בבוליביה את שרידי המטוס הקל של חברת AEROCON המקומית, שנעלם בתחילת השבוע בדרכו מן העיר סנטה קרוז, כשעל סיפונו שישה נוסעים ושני אנשי צוות. תחילה סברו המחלצים כי כל תשעת הנוסעים נספו בהתרסקות, שנגרמה לאחר שהמטוס נקלע לתוך ענן עשן כתוצאה משריפה, אולם בסוף השבוע התברר כי נוסע אחד ניצל מן האסון.

מיינור וידאל, איש מכירות מקומי כבן 35, הצליח באורח פלא לשרוד את התרסקות המטוס אל תוך הג'ונגל, הסמוך לעיר טרינידד שבצפון המדינה. 15 שעות היה וידאל לכוד בתוך ההריסות, עד שהצליח להיחלץ מהם בכוחות עצמו, למרות שנפצע בראשו. שלושה ימים המתין וידאל בשטח פתוח ביער, עד שאיתרו אותו אנשי צוות החילוץ - בין היתר משום שצייר באמצעות דמו חץ גדול על האדמה כדי לסמן את מיקומו, ונופף לעברם בחולצתו השחורה.

ניצול התרסקות מטוס ניזון מחרקים ושתן - ושרד. רויטרס
ניזון מחרקים שמצא ביער. מיינור וידאל ואנשי החילוץ, ביום חמישי/רויטרס

"זה קשה שכולם מתים. הייתי בחלקו האחורי של המטוס", שיחזר וידאל את ההתרסקות, "המטוס התפרק למיליון חתיכות. אני לא יודע מה קרה". כשנשאל האם חיפש אחר ניצולים, מזון ומים, השיב כי "לא היו לי מזון או מים. שתיתי את השתן שלי במשך כל הימים". לדברי וידאל, אב לשתי בנות, הוא ניזון מחרקים שמצא ביער, ואת כישורי ההישרדות שסייעו לו להינצל רכש בילדותו בתנועת הנוער בה היה חבר.

עוד בנושא:
מטוס התרסק ברוסיה: 43 נהרגו, קבוצת הוקי נמחקה
מרוקו: 80 הרוגים בהתרסקות מטוס הרקולס צבאי
קונגו: 127 בני אדם נהרגו בהתרסקות מטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully