וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרקוזי לא לבד: פליטות הפה של מנהיגי העולם

רונלד רייגן הכריז על "הפצצה בתוך חמש דקות", הנשיא בוש ידע בדיוק מה צריך לעשות עם החיזבאללה וגורדון בראון העליב בוחרת. מנהיגי העולם חושבים שהמיקרופון סגור, למזלנו הוא לא

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק וטל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ')

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, ונשיא צרפת, ניקולא סרקוזי, הוקלטו בוועידת ה-20-G כשסרקוזי מכנה את ראש הממשלה בנימין נתניהו "שקרן", ואובמה משיב לו כי הוא מסכים עמו ושהוא נאלץ לסבול מזה "מדי יום". אלא שאובמה וסרקוזי אינם לבדם. מנהיגי מדינות נתפסו לא פעם כאשר הם חושבים שהמיקרופונים סגורים, חושפים את אשר על לבם.

עוד על פליטת הפה של סרקוזי ואובמה:
סרקוזי: ”נתניהו שקרן”, אובמה: ”לך נמאס ממנו?”
כתב רויטרס מאשר: סרקוזי קרא לנתניהו ”שקרן”
מקיין: התבטאות אובמה על נתניהו - משקפת מדיניות
מתמודדת לנשיאות: על אובמה להתנצל בפני נתניהו

נשיא ארצות הברית לשעבר, רונלד רייגן, הוקלט לראיון ברדיו, וכשחשב שהמיקרופון סגור, למרות שהשידור נמשך אמר: "אמריקאים יקרים, אני שמח לבשר לכם היום, שחתמתי על חוק, שיוציא מחוץ לחוק את רוסיה לעד, אנחנו נתחיל בהפצצה בתוך חמש דקות".

עדיין בוושינגטון: סגן הנשיא ג'ו ביידן קיבל את פניו של הנשיא אובמה במעמד החתימה על רפורמת הבריאות של הנשיא. כשהקהל מוחה כפיים הכריז ביידן על בוא אובמה וכשזה נעמד לצדו, סגן הנשיא לחש באזנו: "It's Big Fucking Deal". אובמה חייך במבוכה והודה לסגנו.

גם הנשיא האמריקאי לשעבר, ג'ורג' בוש, אדם בעל אמרות שפר ידועות, חטא לא פעם ב"לחישות" למיקרופונים פתוחים. בפגישת ראשי מדינות 8-G נשמעה שיחה אישית בין בוש לראש ממשלת בריטניה לשעבר, טוני בלייר. בוש, שלווה סוודר מבלייר הודה לו על המחווה, "זה היה מאוד מתחשב מצדך", אמר "אני יודע שבחרת אותו בעצמך". לאחר שסוגיית הסוודר סודרה, פנה בוש לעסוק בעניינים של מדינאות. בוש פנה לבלייר והסביר לו מה יש לעשות בלבנון: "האירוניה היא שמה שהם צריכים לעשות זה לגרום לסוריה לגרום לחיזבאללה להפסיק לעשות את ה-Fucking Thing וזה ייגמר".

אבל אולי אחת מהמבוכות הגדולות ביותר נרשמו לחובתו של גורדון בראון, ראש ממשלת בריטניה לשעבר ומחליפו של בלייר. בראון צולם כשהוא משוחח עם בוחרת פוטנציאלית ולאחר מכן נכנס לרכבו. אלא שהמיקרופון, שהיה מוצמד לחולצתו, נשאר מחובר ומשדר, והוא שידר את המילים הבאות: "זה היה אסון. אסור היה לשים אותי עם האישה הזאת. של מי היה הרעיון הזה? של סו, אני חושב. היא פשוט סוג של אישה צרת אופקים". בראון נאלץ להתנצל לאחר מכן בשידור חי, מול האומה הבריטית כולה.

(עדכון ראשון: 22:14, 09.11.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully