וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב רויטרס מאשר: סרקוזי קרא לנתניהו "שקרן"

בהמשך לדיווח בצרפת, מאשר גם כתב סוכנות הידיעות כי שמע את השיחה הפרטית בין נשיא צרפת לנשיא ארה"ב אובמה בוועידת ה-G-20, בה התלוננו על ראש ממשלת ישראל, בלי לדעת שמאזינים להם

אישור לדיווח הצרפתי: נשיא צרפת ניקולא סרקוזי ונשיא ארצות הברית ברק אובמה קיימו ביניהם שיחה פרטית בשולי ועידת מדינות ה-G-20 בקאן בה כינה סרקוזי את ראש הממשלה בנימין נתניהו "שקרן", שעה שחשב שאיש אינו מאזין להם - אולם למעשה, שמעו עיתונאים רבים את הדברים בשל תקלה במערכת המיקרופונים. כך אישרה הבוקר (שלישי) סוכנות הידיעות רויטרס, שדיווחה כי כתב שלה שמע את הדברים - שפורסמו לראשונה אמש באתר ביקורת התקשורת הצרפתי "ARRET SUR IMAGES", וכעת זוכים למשנה תוקף.

בסוכנות רויטרס אישרו את דבר השיחה במלואה, כפי שפורסמה לראשונה באתר הצרפתי. "אני לא יכול לראות אותו, הוא שקרן", אמר סרקוזי לנשיא האמריקני, שמיד השיב: "אתה? לך נמאס ממנו? אני חייב להתמודד אתו כל יום". הדברים נאמרו במהלך שיחה בה ביקש אובמה מסרקוזי לשכנע את הפלסטינים להסיר את בקשתם לאו"ם להכיר במדינתם. עם זאת, לשיחה לא קיים תיעוד מוקלט.

ברויטרס לא התייחסו לטענת האתר הצרפתי, כי עיתונאים רבים נוספים שישבו באולם הצליחו להקשיב לדברי שני המנהיגים. על פי הדיווח, אותם עיתונאים מיהרו לחבר אזניות למוניטורים שלהם כדי שיוכלו להאזין לשיחה. עוד דווח, כי "עד שבארמון האליזה הצליחו לתקן את התקלה, חלפו לפחות שלוש דקות". עוד ציין האתר, כי אף שעיתונאים רבים זכו להאזין לשיחה המרעישה, הם הסכימו ביניהם שלא לפרסם את תוכנה בתקשורת - אך לבסוף, כאמור, הדליף אחד מהם את המידע לאתר הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully