וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דורסי לי זיתוני שוקלים להסגיר עצמם לישראל"

לפי דיווח בערוץ 10, קלוד איזק ואריק רוביק, השניים שדרסו למוות את לי זיתוני ונמלטו לצרפת, פנו לעורך דין ישראלי ובודקים את מצבם המשפטי. השניים עקבו אחר מתן גזר הדין לטל מור

קלוד איזק ואריק רוביק, שני אזרחי צרפת, שחשודים כי דרסו בחודש שעבר בתל אביב את לי זיתוני ונמלטו לארצם, בוחנים אפשרות להסגיר את עצמם לישראל. כך דווח הערב (ראשון) בערוץ 10.

לפי הדיווח, איזק ורוביק פנו באחרונה לעורך דין ישראלי בתחום התעבורה, ששימש בעבר גם כשופט בתחום וביקשו ממנו לבדוק מול הפרקליטות את מצבם המשפטי. עוד דווח כי השניים אף עקבו היום אחרי גזר דינו של טל מור, שהורשע בדריסתו והפקרתו של רוכב האופניים שניאור חשין.

בחודש שעבר דווח כי המשטרה הצרפתית מנהלת מגעים מול איזק, הנהג החשוד בדריסה ומול רוביק, בעל הרכב שנכח בזירה, במטרה לקדם את החקירה בעניין. סנגוריהם הצרפתיים של השניים, פרנסואה קוטה ומישל אפלבאום, ניסו להסביר אז את מעשי מרשיהם. "הלקוחות שלי לא רצו לברוח מאחריותם, אמר קוטה, "הם היו במצב של פניקה, הם חשבו על קרוביהם ומשפחותיהם, שישלמו את המחיר על מעשיהם. הם צרפתים וכמו כל אדם שעושה טעות, הם רצו לחזור הביתה, לצרפת".

עו"ד אפלבאום טען הוסיף כי "ברגע שהם הגיעו לשטח צרפת, הם יצרו קשר עם עורכי דינם, ואנחנו יידענו את המערכת המשפטית". עם זאת, עורכי הדין ביקשו אז להבהיר כי הדורסים לא בורחים מאחריות ולא מתחמקים, הם מוכנים לעמוד למשפט – אבל לא בישראל.

עוד בנושא:

"דורסי זיתוני מוכנים להיחקר בתנאי שלא יוסגרו"
חבריה של לי הפגינו: "מחר זו תהיה הבת שלכם"
הדורס נחשף: הופצה תמונת הנהג שפגע בלי זיתוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully