וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדורס נחשף: הופצה תמונת הנהג שפגע בלי זיתוני

כחלק מהמאמצים להסגיר לישראל את הנהג שדרס למוות ונמלט, הפיצו קרוביה של לי זיתוני את תמונתו של הנהג הפוגע קלוד איזק. התמונה תופץ בקרב הקהילות היהודיות בצרפת

קרוביה של לי זיתוני, הצעירה שנדרסה ביום שישי האחרון למוות בתאונת פגע וברח, פרסמו אמש (שלישי) את תמונתו של קלוד איזק, הנהג שחשוד בדריסתה של לי ואשר נמלט לצרפת. לדברי קרוביה של לי, בכוונתם להפיץ את תמונתו של איזק בקרב הקהילות היהודיות בצרפת, כחלק ממאמציהם להסגירו לישראל ולהעמידו לדין.

הטרגדיה של לי זיתוני - כותרות אחרונות:

חבריה של לי זיתוני יפגינו: "להביא הדורסים לדין"
לי זיתוני הובאה למנוחות: "כל העתיד היה לפנייך"
הפרקליטות: "הסגרת הדורסים מצרפת - בכפוף לראיות"

מחר תתקיים ביוזמת חבריה של לי הפגנה מול שגרירות צרפת, בדרישה להעמיד לדין את הדורסים. בשעות הבוקר יגיע לנחם את משפחת זיתוני בקיבוץ נווה אור שגריר צרפת בישראל, כריסטוף ביגו, במטרה להביע תמיכה והזדהות על מותה הטרגי של לי. גורם בשגרירות סיפר לוואלה! חדשות כי "לא נעשתה שום פנייה מצד המשפחה. לשגריר חשוב מאוד להגיע ולהשתתף בצערם הגדול של משפחת זיתוני. צרפת מגנה בכל תוקף התנהגות שכזו. יש פה מוות טרגי של נערה צעירה, וחשוב לנו להעביר מסר למשפחתה שאנחנו עוקבים אחרי הסיפור ומקווים שיעשה צדק. יש להם כתובת אליה יוכלו לפנות בכל התהליך".

בתוך כך, רועי פלד - בן זוגה של לי, פתח עצומה בפייסבוק הקוראת "להסגיר לדין את דורסי לי זיתוני ז"ל'. בעצומה נכתב כי "אנו חבריה ומשפחתה של הפרח היפה לי זיתוני ז''ל, שנדרסה בתאריך 16.9.11, על ידי רכב BMW מסוג X6 שנסע בפראות והרג אותה באכזריות, העיף את גופה 20 מטרים ולקח ממנה את חייה - קוראים לכל מי שמאמין בערכי המוסר במדינה ובצדק: אנא חתמו, עזרו לנו להוציא את הצדק לאור ולדרוש את הסגרתם ומיצוי דינם של שני האזרחים הצרפתים, קלוד איזק ואריק רוביק קלי הדעת, שהיו ברכב, פגעו וברחו לצרפת".

עדכון ראשון: 22:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully