וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריה של לי זיתוני יפגינו: "להביא הדורסים לדין"

קובי דוד

20.9.2011 / 12:06

קרוביה של לי זיתוני מחריפים את המאבק להסגרת דורסיה: מחר תתקיים הפגנה מול שגרירות צרפת בתל אביב. שגריר צרפת ייפגש עם משפחתה כדי להביע תמיכה: "מקווים שיעשה צדק"

חבריה של לי זיתוני שנהרגה בתאונת פגע וברח ברחוב פנקס בתל אביב בסוף השבוע האחרון , לא מוכנים לשבת בחיבוק ידיים. הם נחושים בדעתם להפעיל לחצים כבדים על מנת להסגיר את שני הדורסים בתאונה שנמלטו לצרפת והשאירו את לי מוטלת על הכביש.

בן זוגה, רועי פלד, פתח עצומה ברשת החברתית פייסבוק הקוראת "להסגיר לדין את דורסי לי זיתוני ז"ל'. בעצומה נכתב כי "אנו חבריה ומשפחתה של הפרח היפה לי זיתוני ז''ל, שנדרסה בתאריך 16.9.11, על ידי רכב BMW מסוג X6 שנסע בפראות והרג אותה באכזריות, העיף את גופה 20 מטרים ולקח ממנה את חייה - קוראים לכל מי שמאמין בערכי המוסר במדינה ובצדק: אנא חתמו, עזרו לנו להוציא את הצדק לאור ולדרוש את הסגרתם ומיצוי דינם של שני האזרחים הצרפתים, קלוד איזק ואריק רוביק קלי הדעת, שהיו ברכב, פגעו וברחו לצרפת".

עצומה בפייסבוק הקוראת לפעול להסגרת הדורס מצרפת לישראל

הלוויתה של לי זיתוני אשר נהרגה בתאונת דרכים פגע וברח, ספטמבר 2011. שלומי גבאי
"מוות טרגי של נערה צעירה". הלוויתה של לי זיתוני השבוע/שלומי גבאי

מחר תתקיים ביוזמתם של חבריה של לי הפגנה מול שגרירות צרפת, בדרישה כי הדורסים יועמדו לדין. בשעות הבוקר יגיע לנחם את משפחת זיתוני בקיבוץ נווה אור שגריר צרפת בישראל, כריסטוף ביגו, במטרה להביע תמיכה והזדהות על מותה הטרגי של לי. גורם בשגרירות סיפר לוואלה! חדשות כי "לא נעשתה שום פנייה מצד המשפחה. לשגריר חשוב מאוד להגיע ולהשתתף בצערם הגדול של משפחת זיתוני. צרפת מגנה בכל תוקף התנהגות שכזו. יש פה מוות טרגי של נערה צעירה, וחשוב לנו להעביר מסר למשפחתה שאנחנו עוקבים אחרי הסיפור ומקווים שיעשה צדק. יש להם כתובת אליה יוכלו לפנות בכל התהליך".

עוד על דריסת לי זיתוני:
לי זיתוני הובאה למנוחות: "כל העתיד היה לפנייך"
דורס הצעירה בתל אביב ובעל הרכב אותרו בפריז
הפרקליטות: "הסגרת הדורסים מצרפת - בכפוף לראיות"

הגורם התייחס לשאלת הסגרתם של הדורסים לישראל ואמר כי "אנחנו בצינורות שלנו מקווים שיעשה צדק כמה שיותר מהר. ללא ספק מי שביצע פשע צריך להיענש". דוברת הקהילה בנווה אור, אילנה גרנות, הוסיפה כי "המשפחה סיפרה לי אתמול בערב על ביקורו של השגריר. אנחנו לא מתכוננים להיערכות מיוחדת. הכי חשוב לנו לבקש ממנו לעזור בתהליך הסגרת הדורסים ארצה, כמה שיותר מהר וללא תנאים מיוחדים".

לקראת ההפגנה מחר ייצאו מאזור עמק הירדן שלושה אוטובוסים מלאים לכיוון תל אביב. חבר הקיבוץ, מור זינגר, הוסיף כי "אנחנו קוראים לכולם, קטנים וגדולים, להגיע לתל אביב ולהפגין יחד איתנו. אנחנו מפגינים למטרה אחת וברורה - להסגיר את הדורסים בלי שום פשרות. צדק חייב להיעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully