וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנדבת בארגון צדקה זכתה ב-101 מיליון ליש"ט בלוטו

אנג'לה ודייב דווס השתתפו בהגרלת הלוטו רק פעמיים במהלך חייהם. בפעם השלישית - הם זכו בכל הקופה. הזוג הבריטי גרף סכום בשווי 582 מיליון שקלים לחשבונם ודורג במקום ה-703 ברשימת עשירי הממלכה

כנראה שמעשים טובים משתלמים - ובגדול: אנג'לה דווס, מתנדבת בארגון הצדקה הבריטי למען בריאות הלב, ובעלה דייב דווס, מנהל משמרת בחברת "פרימייר פודס", זכו בכ-101,203,600.70 מיליון ליש"ט (כ-582 מיליון שקלים) בהגרלת הלוטו שנערכה השבוע בממלכה. דייב בן ה-47 ואנג'לה בת ה-43, בני זוג מקיימבריג'שיר, השתתפו בהגרלה רק פעמיים בחייהם, ובפעם השלישית – זכו בפרס הגדול. הם מדורגים כעת במקום השלישי ברשימת הזוכים הגדולים בלוטו בבריטניה.

"צפינו בטלוויזיה והתחילה תכנית ה'אירו-מיליון' אז המשכנו לצפות, וכלל לא חשבנו שנזכה במשהו", סיפר דייב לכלי תקשורת מקומיים, "הוצאנו את כרטיסי ההגרלה שלנו, וצפינו בהלם כאשר עלו המספרים אחד אחר השני, בשורה שבחרתי. לא האמנו!". השניים זכו בקופה לאחר חמישה שבועות בהם לא נמצא זוכה בפרס.

עם זכייתם, התברגו בני הזוג דווס למקום ה-703 ברשימת האנשים העשירים ביותר בבריטניה, כך על פי רשימת האנשים העשירים בשנת 2011 של העיתון "סאנדיי טיימס". הם יעקפו בסיבוב את הזמר דיוויד בואי שמדורג כעת באותו מקום, וכן את הזמר אוזי אוסבורן ואשתו שרון שמחזיקים ברשותם הון של כ-95 מיליון ליש"ט. בני הזוג יעברו בעושרם גם את הזוג הנוצץ גווינית' פאלטרו וכריס מרטין שחשבון הבנק שלהם עומד על 48 מיליון ליש"ט בלבד.

ואם תהיתם מה עושים עם כל כך הרבה כסף, אז הנה כמה אפשרויות: הזוג דווס יוכל לקנות לעצמו אי פרטי באיי הבאהמה בשווי של 47 מיליון ליש"ט, או לחלופין לרכוש ארבעה מטוסים פרטיים בשווי של כ-25 מיליון ליש"ט האחד.

עוד באותו נושא
האישה "בת המזל" בעולם: 4 זכיות בלוטו - מקרה?
צרות של עשירים: מה עושים עם 266 מ' דולר?
זכו בלוטו והעניקו למנקה שלהם את ביתם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully