וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכו בלוטו והעניקו למנקה שלהם את ביתם

עוזרת הבית "זכתה בלוטו" לאחר שבני זוג בריטים שאצלם עבדה זכו בהגרלת ענק באירופה והחליטו להעניק לה את ביתם הישן ואת מכוניתם כאות הוקרה על עבודתה

מסתבר שהניקיון משתלם. בני זוג בריטים העניקו לעוזרת הבית שלהם בית בשווי של 400,000 ליש"ט ומכונית לאחר שזכו בפרס ענק בלוטו.

נייג'ל פייג' וג'סטין לייקוק זכו בחודש שעבר ב-56 מיליון ליש"ט בהגרלת האירו-מיליון והחליטו שהם רוצים להודות למנקה שלהם דניס קלסו על עבודתה הקשה. בשבוע שעבר הם עברו לבית חדש ואקולוגי בשווי של ארבעה מיליון ליש"ט באזור הקטוסוולדס, והעניקו לקלסו את המפתחות לביתם, בן החמישה חדרים אותו ניקתה במשך ארבע שנים, ולמכונית ההונדה שלהם. "כל מה שאתם צריכים לדעת הוא שאני מאוד אוהבת את המנקה שלי", אמרה לייקוק לעיתון "הדיילי מייל".

עוזרת הבית ובעלה עברו מדירתם השכורה לביתם החדש בסוף השבוע. היא גם הפסיקה לנקות בתים אחרים מלבד ביתם החדש של המולטי-מיליונרים. ונראה שתהיה לה הרבה עבודה - הבית כולל אולם קולנוע ובו 25 מושבים, בריכה פנימית וסאונה. גם צי הרכב של בני הזוג עבר שדרוג, במקום הונדה סיוויק עומד כעת ג'יפ ב.מ.וו בחניית הבית. לאחר זכייתם אמרו פייג' ולייקוק כי הם לא יפסיקו לעבוד והבטיחו לחלוק את מזלם הטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully