וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות של עשירים: מה עושים עם 266 מ' דולר?

בני זוג מקליפורניה זכו ב-266 מיליון דולרים בהגרלת הלוטו בארה"ב. סיכוי הזכייה שלהם היה 1 ל- 175,711,536. הזוכים: "לא חושבים שזה ישנה אותנו"

חשבתם ש-74 מיליון זה הרבה כסף? תחשבו שוב: בני זוג מקליפורניה הגיעו אתמול (חמישי) לקבל את כספי הזכייה שלהם בהגרלת הלוטו שנערכה השבוע בארה"ב. בני הזוג זכו בפרס הגדול: 266 מיליון דולרים.

ג'קי סיסנרוס, עוזרת עורך בערוץ הטלוויזיה KNBC-TV בלוס אנג'לס ובעלה גילברט, שפוטר לפני כשבועיים מעבודתו, אמרו כי הם עדיין לא מתלבטים מה לעשות בכספי הזכייה. "לקנות בית במקום כלשהו. אנחנו לא יודעים היכן. אנחנו כמו ילדים בחנות ממתקים", אמרה סיסנרוס בראיון לרשת NBC.

"אני לא חושבת שזה ישנה אותנו. אני לא רוצה להיסחף", אמרה סיסנרוס. היא הוסיפה כי היא מקווה שלא תעזוב את מקום עבודתה. "אני עובדת מאז שהיתי בת 14. הרעיון של לא לעבוד הוא מושג זר לי".

גילברט אמר כי הם מתכוונים לתרום חלק מהכסף. לדבריו, "אנחנו הולכים לוודא שניתן לאלה שצריכים את זה, ניתן את זה לכנסיה שלנו. ננסה לעשות את המעשה הנכון".

הכרטיס הזוכה של בני הזוג היה בין 10 כרטיסים שקנה גילברט. הוא בחר את המספרים באופן אקראי. צירוף המספרים שבחר גילברט הוא: 9,21,31,36,43 והמספר הנוסף: 8. הסיכוי לנחש את הצירוף הזוכה עמד על 1 ל- 175,711,536. "הרגשתי שרגליי הולכות לקרוס תחתיי", אמרה סיסנרוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully