וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סרטון הסליחה מגלעד שליט לקראת יום כיפור

לרגל יום הכיפורים, פירסם המטה לשחרור שליט סרטון בו אזרחים מבקשים סליחה מגלעד על שלא שוחרר עד כה. בנוסף, התנועה הרפורמית מזמינה את ציבור המתפללים להוסיף שעת צום לכבוד שליט

יח"צ - חד פעמי

(צילום: "צבא החברים של גלעד")

תנועת "צבא החברים של גלעד", הפועלת לשחרורו של החייל החטוף בעזה, פרסמה אתמול (רביעי) לקראת יום הכיפורים סרטון וידאו, בו מופיעים כ-20 בני אדם המבקשים סליחה מגלעד על כך שטרם שוחרר. בין המופיעים בסרטון ניתן לחזות באבי, נציג עמותת "רעות" – אנשי מילואים למען שחרור שבויים, אשר אמר "סליחה שהרעות והערבות ההדדית נשכחו והפכו לסיסמאות נבובות ליום העצמאות בלבד". נעם שליט, אביו של החייל החטוף, חתם את הסרטון במילים "סליחה שממשלות ישראל, ששלחו אותך, מפקירות אותך ונותנות לך להינמק בשבי שנים רבות".

בתוך כך, קוראת משפחת שליט ותנועת "צבא החברים של גלעד" להצטרף לתפילת "כל נדרי" המשותפת במאהל המחאה של נעם שליט, אשר תתקיים זו השנה הרביעית ברציפות. התפילה, כך ציינו באתר התנועה, תתקיים ביום הכיפורים בשעה 17:10, במאהל ברחוב עזה שבירושלים.

בתוך כך, תנועת היהדות הרפורמית קוראת לקהילה הרפורמית ולקהילות היהודיות באשר הן, בארץ ובתפוצות, להקדים בשעה את תחילת הצום ביום הכיפורים לאות הזדהות עם החייל החטוף גלעד שליט. התנועה פתחה קבוצה בפייסבוק ועל פי הודעה שפורסמה בפורום האתר "בחדרי חרדים", "ביום הכיפורים הקרוב, בו אנו מצווים 'ועינתם את נפשותיכם', נזכור את עינויי הרוח והגוף של גלעד ואת נפשם המעונה והמתייסרת של משפחתו ואהוביו".

באתר אף פורסם נוסח תפילה מיוחד, אשר ייקרא שעה בדיוק לפני תקיעת השופר הרשמית המציינת את כניסתו של צום יום הכיפורים, "אבינו מלכנו, תהא השעה הזו שעת רחמים ועת רצון מלפניך, לתקוע בשופר גדול לחירותו. קרא לו דרור והוצא אותו ממסגרים". התנועה קוראת לפתוח את צומו של יום הכיפורים עם תפילה זו.

האם תצטרפו לקבוצה הצמה שעה נוספת למען גלעד שליט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully