וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת שליט מציינת ראש שנה חמישי בלי גלעד

אריאל נוי

8.9.2010 / 10:09

בשעה שהמוני בית ישראל יציינו הערב את פתיחת שנת תשע"א, יישארו נעם ואביבה שליט במאהל המחאה שהקימו מול מעון ראש הממשלה בירושלים. "לא נעזוב את המאהל ולא נחזור לבית במצפה הילה"

משפחת שליט תציין הערב (רביעי) את ראש השנה החמישי בלי גלעד, במסגרת משפחתית במאהל המחאה מול מעון ראש הממשלה בירושלים.

נעם שליט אמר הבוקר לוואלה! חדשות כי "למרות הפצרותיו של ראש הממשלה ונשיא המדינה, אנחנו לא מתכוונים לעזוב את אוהל המחאה ולחזור לביתנו במצפה הילה. היום נהיה באוהל המחאה יחד עם הפעילים ועוד הרבה אנשים שבאים לפקוד את האוהל מדי יום. מקבלי ההחלטות מגלגלים עיניים ולא מגיעים להחלטות הנכונות. לאורך כל המסע והצעדה ניסיתי להיות אופטימי, וגם הפעם אני מנסה, אבל זה לא קל, במיוחד שהממשלה לא מראה צעדים כלשהם".

שלושה חודשים אחרי שנחטף גלעד שליט ביוני 2006, ערב ראש השנה תשס"ז, הודיעו אביבה ונעם שלא יחגגו את חגי השנה עד שבנם יחזור. כבר ארבע שנים עברו מאז, והערב יציינו ההורים את ראש השנה החמישי בלי גלעד. יעל וצבי שליט, סבו וסבתו של גלעד יישארו בביתם שבקריות ולא יחגגו אף הם את החג.

שמשון ליבמן, יו"ר מטה המאבק לשחרור גלעד שליט, מסר כי "אנחנו שוקלים איך להמשיך את צעדינו, מכיוון שהממשלה הזאת לא נוקפת אצבע ולא מראה סימנים שהיא עושה מאמצים לשחרורו של גלעד. עוד מוקדם לדבר על החרפת הצעדים, אבל אנחנו שוקלים את צעדינו בהמשך".

במהלך החודש האחרון ולקראת ראש השנה ביקרו עשרות ידוענים ואנשי עסקים במאהל המחאה. אתמול ביקרו במאהל אנשי העסקים עידן עופר ורמי שביט, ובשבוע שעבר הגיעו שלמה ארצי וזמרי "כוכב נולד". גם קרנית גולדווסר ואשת העסקים גליה אלבין הגיעו. עוד הגיעו בשבוע שעבר נאווה ברק, נשיאת אוניברסיטת בן גוריון פרופ' רבקה כרמי, ענת וגידי גוב, ירדנה ארזי, צרויה שלו, דליה איציק, זוכת פרס נובל פרופ' עדה יונת, השחקנית אסנת וישינסקי, חברת הכנסת אורית נוקד, השחקניות יעל אבקסיס וגילת אנקורי, ראש עיריית הרצליה יעל גרמן, צופית גרנט והסופרת יוכי ברנדס. כמו כן, לפני כמה ימים הגיע למאהל לביקור מרגש סרן יונתן לוין, הפצוע הקשה ביותר ממלחמת לבנון השנייה, כשהוא מלווה באמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully