וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל התקלות ברכבת: שר התחבורה כינס דיון דחוף

השר ביקש מהנהלת הרכבת להציע דרכים למניעת התקלות שגרמו גם הבוקר לעיכובים רבים בתנועת הנוסעים. כמו כן, התבקשה ההנהלה לזרז הפעולות בקו תל אביב-באר שבע שגורמות לרוב התקלות

שר התחבורה ישראל כץ זימן הבוקר (רביעי) דיון דחוף במשרדו בנושא התקלות החוזרות ונשנות בקווי הרכבת שחלקן אירעו הבוקר. כץ הורה להנהלת הרכבת להגיש הצעות למניעת התקלות הרבות שגרמו לעיכובים ושיבושים בתנועת הנוסעים. חלק מהתקלות נגרמו בשל העבודות להקמת מסילה כפולה בקו תל אביב-באר שבע, והשר הורה להנהלה לזרז את התהליך.

הנוסעים הרבים שעושים את דרכם למחוז חפצם ברכבות נתקלו גם הבוקר בעיכובים בשל תקלות טכניות בקווי הרכבת באזור הדרום. השיבושים התרכזו בקו שבין רחובות לאשקלון ונפתרו לאחר כשעתיים.

מרכבת ישראל נמסר כי רכבת שנתקעה על המסילה הבודדת בקו שבין רחובות לאשקלון, היא שגרמה לעיכובים. הרכבת שנתקעה לא אפשרה מעבר של רכבות דרומית מרחובות וצפונית מאשקלון. רכבת נוספת נשלחה לחלץ את הרכבת התקועה לתחנה קרובה ותנועת הרכבות שבה לסדרה. בעקבות התקלה נרשמו במקום עומסים.

גם בקו הרכבת לבאר שבע נרשמה הבוקר תקלה שנפתרה כעבור רבע שעה. מדובר במסלול בו עוברות רכבות אחת לשעה, ולכן התקלה לא גרמה לעומסים רבים. תקלה דומה נרשמה גם אתמול בקו לבאר שבע. הנוסעים בקו אמנם התבשרו כי עקב התקלה יחול עיכוב של מספר דקות, אולם בפועל נאלצו להמתין קרוב לשעתיים.

עוד על השיבושים האחרונים בתנועת הרכבות
עוד שיבוש בנסיעת הרכבת: "מה אנחנו בהודו?"
מבוכה בחנוכת הקו מראשל"צ: עובדי הרכבת שיבשו את הטקס
עיצומים ברכבת: נוסעים ירדו אל הפסים וזרקו אבנים

(עדכון ראשון: 09:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully