וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שיבוש בנסיעת הרכבת: "מה אנחנו בהודו?"

ענת עובדיה

3.10.2011 / 16:38

עשרות נוסעים נאלצו להמתין כשעתיים בדרכם לבאר שבע, עקב תקלה בקטר. רכבת ישראל הבהירה כי אין קשר לעיצומים ומדובר בתקלה טכנית בלבד, אך הנוסעים מיואשים: "כבר לא מאמינים להם"

עוד מקרה של שיבושים בתנועת הרכבת: עשרות נוסעים נאלצו להמתין היום (שני) עקב תקלה טכנית ברכבת שנסעה מתל אביב לבאר שבע. הנוסעים אמנם התבשרו כי עקב תקלה יחול עיכוב של מספר דקות, אולם בפועל נאלצו להמתין קרוב לשעתיים.

"אחרי בערך 10 דקות נסיעה הרכבת נעצרה והודיעו לנו על תקלות שונות ומשונות", סיפר אלעד, אחד מהנוסעים ברכבת, בשיחה עם וואלה! חדשות. "אחרי בערך 25 דקות שאנחנו מחכים במקום, הודיעו לנו שעקב תקלה בקטר אנחנו צריכים לרדת, ויגיעו אוטובוסים לאסוף אותנו - שם חיכינו קרוב לשעתיים".

"מה אנחנו בהודו? אי אפשר להעביר את הרכבת למסילה אחרת?", המשיך אלעד. "לי אישית היה ברור שזה קשור לעיצומים שלהם, והם סתם אומרים שזו תקלה. כל אחד שמכיר את הסיפור של השבועות האחרונים היה אומר את אותו דבר. אם מישהו חופר בזה לעומק, ברור שיתגלה שלא הייתה שום תקלה. הרכבת ידועה בשקרים ובתחמונים, ואני כבר לא מאמין להם".

עוד בנושא:
הרכבת תתבע העובדים שמנעו השקת הקו לראשון לציון
בית הדין: עובדי הרכבת לא ישבתו, לא יהיו הפרטות
מבוכה בחנוכת קו הרכבת החדש: העובדים מנעו ההשקה
עיצומים ברכבת: עובדים ירדו אל הפסים והשליכו אבנים
שיבושים בתנועת הרכבת: "יושבים כמו בלול תרנגולות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אם מישהו חופר בזה לעומק, ברור שיתגלה שלא הייתה שום תקלה". נוסעים ממתינים לאוטובוסים בלוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"היו שם הרבה מאוד אנשים", סיפר עוד אלעד, "כולם מזיעים, עייפים ועצבניים. אנשים זקנים, ילדים קטנים ואימהות עם עגלות, הרבה אנשים שמרגישים לא טוב, והרבה אנשים שמאחרים וממהרים – ואף אחד לא התייחס אלינו או לא מסביר לנו מה הולך לקרות".

מרכבת ישראל נמסר בתגובה כי "חד משמעית, אין קשר לעיצומים ומדובר בתקלה טכנית בלבד. מאחר ובין לוד לבאר שבע ישנה מסילה אחת, ברגע שנתקעה רכבת לא היה אפשר להעביר עוד רכבות במסילה עד שהיא חולצה, ולכן הזמנו אוטובוסים".

כזכור, בשבוע שעבר נרשמו שיבושים רבים בתנועת הרכבות בכל חלקי הארץ עקב עיצומי העובדים, בהם פתחו עקב הכוונה להעביר את שירותי תחזוקת הקרונות לידי החברה המייצרת אותם. במסגרת העיצומים העובדים האטו ושיבשו את תנועת הרכבות, וכן מנעו את פתיחת קו הרכבת החדש בין ראשון לציון לתל אביב. ביום רביעי אסר בית הדין הארצי לעבודה על העובדים לנקוט בעיצומים עד ה-23 לחודש, וקבע עוד כי בזמן הזה ינוהל משא ומתן בין ועד העובדים להנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully