וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה: נסגרה רשימת המתפקדים למפלגת העבודה

פנחס וולף

1.9.2011 / 15:25

אחרי שערוריות רבות ננעל המפקד הסופי. כשני שלישים מהבוחרים הם מתפקדים חדשים שנרשמו לאחר פרישתו מהמפלגה של אהוד ברק, אך אלפי טפסים נפסלו - ועשרות חברים ותיקים ביטלו חברותם

66,310 חברים - זהו המספר הסופי בספר הבוחרים של מפלגת העבודה שפורסם היום (חמישי) בצהריים. כ-40 אלף מתוכם הם מתפקדים חדשים שנרשמו לאחר פרישתו מהמפלגה של שר הביטחון ויו"ר המפלגה לשעבר אהוד ברק והתפלגות סיעת עצמאות מתוך התנועה. על פי ההודעה שפרסמה ועדת הבחירות המרכזית בראשות רענן כהן, 8,226 טפסים שהחותמים עליהם לא הסדירו את אמצעי התשלום לא נכנסו לספר הבוחרים. זאת, מתוך למעלה מ-14,000 "חברים על תנאי" שהיו ברשימה שפורסמה בגרסה השנייה של ספר הבוחרים, ביום שלישי שעבר.


המירוץ לראשות מפלגת העבודה - כותרות אחרונות:
פעילי ימין בכנס תמיכה ביחימוביץ': "טובה ליהודים"
מצנע קורא להרצוג לחבור אליו: "המחנה שלו נשחק"
מפלגת העבודה למועמדים: "להפסיק טירוף העתירות"
עימות בעבודה: "אנו מתכתשים כשבחוץ יש מהפכה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף לפסולים הללו, 6,373 חברים נפסלו בשל חברותם במפלגה אחרת, ופרטיהם של 646 אחרים לא אומתו במשרד הפנים ולכן התפקדותם נפסלה. מתפקדים נוספים נפסלו עקב מילוי לא תקין או לא שלם של טופס ההתפקדות, ו-86 חברים ותיקים ביטלו את חברותם במפלגה מאז פיצול סיעת עצמאות. מהמפלגה נמסר כי פרסום ספר הבוחרים הסופי יאפשר את קיום הפריימריז במועדם, ב-12 בספטמבר.

כהן שלח הבוקר מכתב לחמשת המועמדים לראשות המפלגה: "בשעה זו, אחרי מאמצים רבים, לבטים, אי-נחת ולא מעט מהמורות, מתפרסם עתה ספר הבוחרים הכולל 66,310 בעלי זכות בחירה". הוא הוסיף כי "ספר זה הוא סופי. לא ייכנסו ולא ייצאו ממנו מתפקדים. מערכת הבחירות מטבעה גורמת למתחים רבים בין המתמודדים ותומכיהם ואני מקווה כי נמצא את הדרך להתנהל עד יום הבחירות, וביום הבחירות עצמו, באורח דמוקרטי - ומתוך כבוד הדדי אל כל המתמודדים ובין המתמודדים לבין עצמם, כפי שהקפדתי לעשות בוועדת הבחירות עד כה".

מזכ"ל המפלגה, חיליק בר, אמר לוואלה! חדשות כי "בעוד שבועיים, תבחר המפלגה את יו"ר המפלגה החדש ותצא לדרך נוספת של התחדשות וחיזוק מול הציבור הישראלי. אני קורא לחמשת המועמדים לכבד את עבודת ועדת הבחירות המאומצת, ולהתמקד בשבועות הקרובים בפעילות מול חברי המפלגה, ולא בדיונים בבית הדין".

לפנייה לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully