וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלגת העבודה למועמדים: "להפסיק טירוף העתירות"

פנחס וולף

11.8.2011 / 15:50

ראשי המפלגה הביעו את סלידתם נוכח ריבוי העתירות שהגישו המועמדים לראשות המפלגה באשר להתפקדות לקראת הפריימריז. מזכ"ל המפלגה: "ריבוי העתירות יגרום לדחיית הבחירות ולנזק מורלי"

ראשי מפלגת העבודה התייחסו היום (חמישי) לריבוי העתירות שהגישו המועמדים לראשות המפלגה באשר להתפקדות לקראת הפריימריז. בישיבת מזכירות המפלגה שנערכה בבית ברל, אמר היו"ר הזמני, מיכה חריש, כי "יש להפסיק את הסאגה המטורפת של אלפי עתירות בבתי משפט".

הפריימריז בעבודה - כותרות אחרונות:
עימות בעבודה: ”אנו מתכתשים כשבחוץ יש מהפכה”
יחימוביץ’ עתרה למחוזי בעניין ההתפקדות הכפולה בעבודה
משלבים כוחות? יחימוביץ’ ומצנע נגד המתפקדים הכפולים

מזכ"ל המפלגה, חיליק בר, אמר בישיבה כי "ריבוי עתירות, במיוחד אם יגיעו לבית המשפט, יגרמו כמעט בוודאות לדחיית הבחירות, דבר שיגרום לנזק גדול במפלגה מבחינה מורלית, ציבורית ופוליטית". לדבריו, "במיוחד בתקופה חברתית רותחת כמו היום, מפלגת העבודה לא צריכה לעבוד עם הנהגה זמנית, אלא עם יו"ר קבוע".

בתוך כך, מחר תתכנס ועדת הבחירות של המפלגה כדי לדון בהשלכות של העתירות, תוך ניסיון להגיע לפתרונות שגם יתנו מענה משפטי וגם יאפשרו לקיים את הבחירות בזמן. במקביל, הודיעו חברי הכנסת שלי יחימוביץ' ועמיר פרץ, המתמודדים על ראשות המפלגה, כי ימשיכו לעתור לפי הצורך.

אתמול נערך עימות בין המועמדים לראשות המפלגה. במהלך העימות, ממנו נעדרה ח"כ יחימוביץ', קרא המועמד אראל מרגלית לדחיית הבחירות. "יש 300 אלף איש שמוחים ואנחנו עסוקים בעצמנו, מתכתשים בבתי משפט כשבחוץ יש מהפכה", אמר מרגלית, "אם אנו רוצים להיות רלוונטיים, עלינו לעצור את הפריימריז, לפתוח מחדש את הדלתות ולהזמין את הצעירים של המחאה להתפקד למפלגה. המפלגה והפוליטיקאים היו עסוקים יותר מדי בעצמם ובג'ובים שלהם, וכעת קמה קבוצה שרוצה לכתוב אמנה חברתית חדשה לישראל ועל המפלגה לפתוח את דלתותיה בפני אנשים אלו". בניגוד לדבריו, יתר המועמדים מעוניינים לערוך את הבחירות במועדן.

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully