וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "ידענו שישראל תכננה לחסל את הניה"

ניר יהב

27.8.2011 / 20:59

דובר ממשלת חמאס, טאהר א-נונו אישר את הדיווח ב"אל-אהראם" המצרי לפיו בישראל שקלו לחסל את איסמעיל הניה. "שישראל אפילו לא תעז לחשוב על האפשרות לחסל את הניה"

דובר ממשלת חמאס, טאהר א-נונו, אישר היום (שבת) את הדיווח שהופיע הבוקר בעיתון המצרי "אל-אהראם", לפיו ישראל תכננה להתנקש בחייו של ראש ממשלת חמאס ברצועת עזה איסמעיל הניה. "לממשלת חמאס הגיע מידע שישראל מתכננת לחסל את הניה", אמר א-נונו לסוכנות הידיעות 'פלסטין היום'. "ישראל הרי חיסלה מנהיגים רבים מקרב ההנהגה הפוליטית של הארגונים הפלסטינים, כגון מייסד הג'יהאד האיסלמי פתחי שקאקי ומייסד חמאס אחמד יאסין".

ההסלמה בדרום - כותרות אחרונות:
דיווח במצרים: "קהיר מנעה מישראל להתנקש בהניה"
הופרה הפסקת האש: שתי רקטות קסאם התפוצצו בדרום
נסראללה: "יש מפנה אסטרטגי ביחסי ישראל-מצרים"
מאות מפגינים נגד ישראל באפגניסטן, מצרים ואירן
אם הלוחם שנהרג מאש צה"ל: "אין בלבנו על הצוות"

"תפקיד ההתנגדות הפלסטינית הוא לגרום לכך שישראל לא תעז לחשוב אפילו לרגע אחד על האפשרות לחסל את ראש ממשלת חמאס איסמעיל הניה", אמר א-נונו. "על המנהיגים הישראלים להיזהר אם הם יוציאו לפועל תכניות מסוג זה". הוא הוסיף כי העם הפלסטיני ופלגי ההתנגדות "ידעו כיצד לנהוג באיומים הציוניים אם אכן ימומשו".

בעיתון המצרי "אל-אהראם" צוטטו הבוקר גורמים פלסטינים בכירים שאמרו כי מצרים אילצה את ישראל לחזור בה מתכניתה לחסל את הניה. על פי הדיווח, ברגע שלקהיר נודע כי ישראל מתכוונת לקבל את ההחלטה להתנקש בחייו בעקבות הפיגוע המשולב באילת, הפעילה מצרים לחצים כבדים על ישראל לחזור בה, והאחרונה אכן ביטלה את התכנית.

על פי הדיווח בעיתון המצרי, גם הרשות הפלסטינית הפעילה לחצים על הפלגים הפלסטינים לחזור להפסקת האש עם ישראל. "לאחר שנודע לרשות כי האיומים הישראלים לחסל את הניה הם איומים רציניים וכי מדובר בשאלה של זמן בלבד, היא הפעילה לחצים על הפלגים הפלסטינים לחזור לרגיעה", סיפרו המקורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully