וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה הערעור שהגיש בנה של מרגלית צנעני על מעצרו

בשבוע שעבר הוארך מעצרו של אסף לביא בתשעה ימים. השופטת דחתה את בקשתו להשתחרר קודם לכן ופירטה: "העבירות בהן חשוד לביא ובעיקר הימשכותן ואופיין מקימות עילת מסוכנות"

נועם אשל

(צילום: נועם אשל; עריכה: יאיר דניאל)

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה דחה הבוקר (ראשון) את הערעור שהגיש אסף לביא-צנעני על ההחלטה להאריך את מעצרו. ביום רביעי האחרון האריך בית משפט השלום בראשון לציון האריך בתשעה ימים את מעצרו של לביא, החשוד באחזקת שתי מחסניות נשק, סחיטה באיומים וקשירת קשר לביצוע פשע. השופטת קבעה אז כי "קיים חשד סביר למעורבות בביצוע העבירות המיוחסות לו".

לביא ביקש להשתחרר בתנאים בהם שוחרר ביום שישי האחרון המפיק המוזיקלי יוסי בן-דוד, שנעצר בחשד שתיווך בין הזמרת מרגלית צנעני לבין "חייליו" של עמיר מולנר. בן-דוד שוחרר למעצר בית למשך 20 יום, ושחרורו ממעצר בוצע יומיים לפני המועד המתוכנן.

פרשת מרגול - כותרות האחרונות:
"מרגול מקווה שהכל יסתיים בקרוב"
רשות המסים בודקת את חשבונותיה של מרגלית צנעני
חשדות נוספים נגד צנעני: פנתה לשלום דומראני

השופטת רות לורך אמרה בדיון בערעור כי אינה תאשר את את שחרורו של לביא בתנאים בהם שוחרר בן דוד, כיוון ש"ישנן פעולות חקירה אשר ניתן לבצען באורך ראוי וסביר רק כאשר לביא נתון במעצר". השופטת הוסיפה כי "לגבי החשש מפני שיבוש הליכי חקירה, חשש כזה קיים גם בשל אופיין של העבירות, ריבוי המעורבים והיחס ביניהם". עוד אמרה השופטת כי מעצרו של לביא מוצדק הן בשל העובדה כי העבירות בהן נחשד ובעיקר משום ש"הימשכותן ואופיין" מעידות על מסוכנות.

במקביל, המליץ בית המשפט לשני חשודים נוספים בפרשה, עופר עמר ומיכאל חזן, למשוך את ערעורם לנוכח ההתקדמות בחקירה. גם שניהם יישארו במעצר עד יום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully