וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות המסים בודקת את חשבונותיה של מרגלית צנעני

בעקבות פעולות חריגות שהתגלו, החלה חקירה של חשבונות הבנק של מרגלית צנעני, שעצורה בחשד לסחיטה באיומים, ושל חשודים נוספים בפרשה. עוד נבדק מדוע קיבלה רהיטים בחינם מעבריינים

המשטרה ורשות המסים החלו לבדוק את חשבונות הבנק של מרגלית צנעני וחשודים נוספים בפרשת הסחיטה בגינה נעצרה הזמרת, כך דווח היום (חמישי) בקול ישראל. הבדיקה החלה אחרי שהתגלו פעולות חריגות בחשבון הבנק שלה ושל אחרים. עוד דווח כי המשטרה חושדת שצנעני קיבלה רהיטים בחינם מחנות בשרון השייכת לעבריינים, ובודקת מה נתנה להם צנעני בתמורה.

כותרות אחרונות בפרשת מרגול:
מקורבי צנעני: "היא מקווה שהכל יסתיים בשבוע הבא"
חשדות נוספים נגד צנעני: פנתה לשלום דומראני
פרקליטה של מרגול: היא בהלם, אין לה קשר לפרשה

מרגלית צנעני בערעור על הארכת מעצרה במחוזי פתח תקווה, אוגוסט 2011. דרור עינב
"לא קל לה, אבל מרגלית מחזיקה מעמד". צנעני/דרור עינב

צנעני נעצרה לפני יומיים על ידי בלשי היחידה הארצית לפשיעה כלכלית, לאחר שנחשף קשר לכאורה בינה לבין העבריין עמיר מולנר, שביצע עבורה, על פי החשד, עבירות פליליות על מנת להשיב כספי תמלוגים שאמרגנה, אסף אטדגי, היה חייב לה לטענתה. המשטרה פשטה גם על בתי כמה מאנשיו של מולנר באזור תל אביב, וביצעה גל מעצרים. גם בנה של צנעני, אסף, נעצר בחשד למעורבות במעשים.

כעת מוחזקת צנעני באגף המעצר בבית הכלא לנשים נווה תרצה, זאת לאחר שבית המשפט האריך את מעצרה בתשעה ימים ואז קיצר אותו לשישה ימים בעקבות ערעורה. עורך דינה של צנעני, שחר חצרוני, אמר לאחר קיצור תקופת המעצר כי "כמובן שהיא הייתה שמחה אם היא הייתה משוחררת לביתה. לא קל לה, אבל מרגלית מחזיקה מעמד, ומקווה שהכל יסתיים ביום שני".

לפני הדיון בערעורה התבטאה צנעני בפעם הראשונה בנוגע לחשדות המיוחסים לה. היא אמרה: "כשזה יסתיים, אני אגיב. אני לא יכולה לענות על שום דבר". עם זאת, כשנשאלה אם יש לטעמה בעייתיות בקשר בינה לבין אמרגנה אסף אטדגי, השיבה: "לפי מיטב ידיעתי - לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully