וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צנעני בהתבטאות ראשונה: אין בעיה בקשר עם אטדגי

גלעד גרוסמן

17.8.2011 / 18:00

בית המשפט המחוזי בפתח תקוה קיבל חלקית את הערעור שהגישה הזמרת מרגלית צנעני, בגין ההחלטה להאריך את מעצרה בתשעה ימים, וקבע כי היא תשהה במעצר שישה ימים בלבד

מעריב

(צילום: מערכת וואלה, עריכה: טל רזניק)

בית המשפט המחוזי בפתח תקוה, קיבל הערב (רביעי) חלקית את הערעור שהגישה הזמרת מרגלית צנעני, בעקבות החלטת בית משפט השלום בראשון לציון להאריך את מעצרה בתשעה ימים. בית המשפט המחוזי החליט לקצר את המעצר בשלושה ימים ולפיכך היא תשהה במעצר שישה ימים בלבד.

השופטת רות לורך קבעה בהחלטתה בנוגע לצנעני כי "באשר לחשד הסביר למעורבת העוררת בעבירות המיוחסות לה, אף אני סבורה כבית משפט השלום כי קיימת תשתית ראייתית להוכחת חשד סביר זה. עם זאת, מוצאת אני כי יש לערוך הבחנה מסוימת בין העוררת שלפניי לבין המעורבים האחרים, וזאת נוכח העובדה כי לעוררת אין כל עבר פלילי לעומת עבר פלילי מכביד של מי מהאחרים".

צנעני חשודה בסחיטה, סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש הליכי חקירה ומסוכנות לאדם ולחברה. לפני הדיון התבטאה צנעני בפעם הראשונה בנוגע לחשדות המיוחסים לה. לדבריה, "כשזה יסתיים, אני אגיב. אני לא יכולה לענות על שום דבר". עם זאת, כשנשאלה האם יש בעייתיות בקשר בינה לבין אמרגנה אסף אטדגי, השיבה צנעני: "לפי מיטב ידיעתי, לא".

פרשת מרגול מסתעפת - הכותרות האחרונות:

חשדות נוספים נגד צנעני: פנתה לשלום דומרני
הדיווח על הארכת מעצרה של צנעני
קרוביה של מרגלית צנעני: "היא נעצרה משיקולי רייטינג"

מרגלית צנעני בערעור על הארכת מעצרה במחוזי פתח תקווה, אוגוסט 2011. דרור עינב
תישאר במעצר. צנעני בבית המשפט המחוזי בפתח תקוה, הערב/דרור עינב

האם מרגלית צנעני חפה מפשע? בואו לדבר על זה בפייסבוק

עו"ד חצרוני כתב בבקשת הערעור כי הליך החקירה כולו נפגם, מכיוון שצנעני אינה יכולה להתגונן בפני החשדות המיוחסים לה. זאת מפני שהמשטרה סירבה בדיון שנערך בבוקר בבית משפט השלום בראשון לציון לפרט את תמצית העובדות והמידע שמבססים את המעצר. עו"ד חצרוני טען שההחלטה להאריך את מעצרה של צנעני בתשעה ימים, מונעת את הפיקוח של בית המשפט על החקירה וטען שוב כי צנעני ואמרגנה אסף אטדגי היו בקשר עד מעצרה ואף היו ביחד בהפגנת המחאה בבאר שבע בשבת האחרונה וכי אפשר להמשיך ולחקור אותה בלי מעצרה.

במהלך היום האריך בית משפט השלום בראשון לציון בתשעה ימים את מעצרם של חשודים נוספים בפרשה – שניים מאנשיו של העבריין עמיר מולנר: מיכאל חזן ועופר עמר. השניים חשודים בקשירת קשר לביצוע פשע וסחיטה באיומים. כמו כן האריך בית המשפט את מעצרו של המפיק המוזיקלי יוסי בן-דוד בחמישה ימים. בן-דוד נעצר בחשד לסחיטה באיומים וקשירת לביצוע פשע ובכך שתיווך בין צנעני למולנר.

גם מעצרו של אסף לביא-צנעני, בנה של מרגול, הוארך בתשעה ימים. בית המשפט קבע כי קיים חשד סביר שלביא ביצע את העבירות המיוחסות לו וכי "מעשיו בליבת האירוע". לביא חשוד בהחזקת שתי מחסניות נשק, בסחיטה באיומים ובקשירת קשר לביצוע פשע. בימים הקרובים המשטרה צפויה לזמן אנשים נוספים לחקירה.

בתוך כך, מוקדם יותר היום התברר כי המשטרה חושדת שהזמרת פנתה גם אל ארגון הפשע של העבריין שלום דומרני, על מנת שיסייע לה ביישוב הסכסוך הכספי שיש להם עם אמרגנה אסף אטדגי. כמו כן , במשטרה בודקים האם צנעני פנתה לארגוני פשע נוספים. בדיון על הארכת מעצרה של צנעני, טענה המשטרה כי יש צורך לבצע פעולות חקירה רבות ולכן יש להשאירה במעצר לתקופה ממושכת.

נציג היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית, סירב לענות על השאלה האם צנעני חשודה בכך שאיימה בעצמה על אטדגי או רק באמצעות אחרים. מנגד, אמר פרקליטה של צנעני, עורך הדין שחר חצרוני, כי "אף אחד מהחשודים לא קשר את צנעני לסחיטתו של אטדגי". חצרוני תהה מדוע המשטרה לא ערכה עימות בין צנעני לאמרגן שנחקר גם הוא אתמול. הוא טען כי צנעני אינה מסוכנת והוסיף: "לא יהיה כאן כתב אישום". לדבריו, "צנעני כבר נענשה בעקבות מעצרה וצלקת נותרה בנפשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully