וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צנעני תובא להארכת מעצר: "נעצרה משיקולי רייטינג"

עו"ד שחר חצרוני אישר כי האמרגן אסף אטדגי היה חייב כספים לזמרת מרגלית צנעני, "אך העניין נפתר ללא מעורבות עבריינים". במשטרה הציבו על צנעני שמירה מוגברת למניעת ניסיון התאבדות

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, אבי כהן, עריכת וידאו: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

לאחר לילה במעצר ממתינה הבוקר (רביעי) הזמרת מרגלית צנעני לדיון שייערך בשעות הקרובות בבקשת המשטרה להאריך את מעצרה בבית משפט השלום בראשון לציון במספר ימים נוספים. צנעני חשודה ששלחה את אנשיו של העבריין עמיר מולנר לסחוט באיומים את האמרגן אסף אטדגי בשל חוב כספי והיא מכחישה את החשדות נגדה. בגלי צה"ל דווח, כי בשירות בתי הסוהר נערכו לספק שמירה מוקפדת לזמרת כדי למנוע ניסונות התאבדות מצדה, בעקבות תקדים הבדרן דודו טופז ששם קץ לחייו במעצר.

פרשת מרגול - כותרות אחרונות
חשד: מרגלית צנעני ביקשה לסחוט באיומים את האמרגן שלה
הזמרת מרגלית צנעני תובא היום להארכת מעצרה
השכנים של מרגול בהלם: "היא רחוקה מהדברים האלה"
לירון רמתי: "אין לי קשר לפרשת מרגול"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא צריך אותה במעצר רק כדי ליצור כותרות. לצערי הרב זה עסקי הרייטינג", צנעני מובלת למעצר לאחר חקירתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון לגל"צ אישר פרקליטה, עורך הדין, שחר חצרוני כי אטדגי אכן היה חייב כספים לזמרת, אך הדגיש כי העניין נפתר בצורה חוקית. "העניין הכספי לא נפתר כשעירבו עבריינים או כשצנעני התנהלה בצורה לא חוקית. במוצאי שבת האחרון צפינו בהם יחדיו בהופעה בהפגנה בבאר שבע. הם עוד יעבדו ביחד. זה נפתר על דעת כל הצדדים, ללא מעורבות והתנהלות לא חוקית מצד צנעני".

חצרוני אף מתח ביקורת על המשטרה, שבחרה לעצור את הזמרת ולא להסתפק בחקירה בביתה. "היא אזרחית למופת. לא היתה לה מעורבות פלילית מעולם. היא אישה נורמטיבית והיו יכולים לחקור אותה בביתה בלי לעצור אותה כאחרון העבריינים. אם מתנהלת חקירה ואספו כל כך הרבה ראיות בטח לא צריך אותה במעצר, כדי ליצור כותרות. לצערי הרב זה עסקי הרייטינג. הנזק נגרם ואף אחד לא יזכור שלא יצא מזה כלום. יזכרו רק שלקחו אותה באזיקים", אמר חצרוני.

במקביל חשודה צנעני כי פעלה לקידומו של המתמודד לירון רמתי בעונה האחרונה של התכנית "כוכב נולד" בה היא משמשת כשופטת, ואף שלחה אנשים המקושרים לעבריין עמיר מולנר לביתו של השדרן נתן זהבי, לאחר שזה מתח עליה ביקורת חריפה בעקבות דבריה בגנות המחאה החברתית. זהבי מצדו הכחיש את הדברים. מלבד צנעני, עצרה המשטרה גם את בנה אסף לביא, המפיק המוזיקלי יוסי בן דוד ושניים מחייליו הבכירים של מולנר, מיכאל חזן ועופר עמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully