וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכנים של מרגול בהלם: "היא רחוקה מהדברים האלה"

שכניה של הזמרת שנעצרה בחשד שביקשה לסחוט באיומים אמרגן שהיה חייב לה כספים - מתקשים להאמין. "כנראה שהדברים הוצאו מהקשרם", קובע אחד מהם, ואחר: "קושרים את שמה לדברים שלא לה"

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכת וידאו: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

החשדות המיוחסים למרגלית צנעני, לפיהם ביקשה לסחוט באיומים אמרגן שהיה חייב לה כספים, גרמו לתושבי אזור, היישוב בו היא מתגוררת, לתפוס את הראש. שכניה של צנעני מתארים "אישה צנועה, בעלת לב זהב, שלא מרימה את האף". על דבר אחד הסכימו תושבי הרחוב השקט – לא ייתכן שהזמרת הוותיקה, ושופטת הלהיט הטלוויזיוני "כוכב נולד", מעורבת בפרשה פלילית חמורה כל כך. אפילו ההסתבכות האחרונה שלה, בעקבות התבטאותה בנוגע למחאת האוהלים, לא העיבה על דעתם החיובית על השכנה. "היא התנצלה על הדברים", אמר אחד השכנים, "היא חזרה בה וזה מספיק".

עוד על פרשת מרגול:
חשד: מרגלית צנעני ביקשה לסחוט באיומים את אמרגנה
ערוץ 24: אלירז שדה במקום מרגלית צנעני
פרשת מרגול - התגובות: ”מקווים שזה הזוי”

גיורא, מנהל המינימרקט השכונתי, מכיר את צנעני כבר 20 שנה. "היא אישה צנועה", הוא העיד, "ובן אדם טוב". מאיר עורקבי, גם הוא תושב השכונה, מכיר את מרגול כבר 25 שנה. היום, עם פרסום החשדות, הוא ביקש להגן על שכנתו. "בגלל סגנון הדיבור שלה, כולם חושבים שהיא מאיימת", אמר. "היא רחוקה מהדברים האלה. כנראה שהדברים הוצאו מהקשרם".

מרגול – מרגלית צנעני. אביב חופי
השכנים מסרבים להאמין. מרגול/אביב חופי

ראש המועצה הדתית ביישוב, זכריה שררה, מקווה שהחשדות יופרכו. "הפתענו מאוד לשמוע על הפרשה. קושרים את שמה לדברים שלא מתאימים לה, ואני מקווה שכל החשדות יוזמו והיא תצא נקייה ובלי שריטה".

צנעני נעצרה הבוקר על ידי בלשי היחידה הארצית לפשיעה כלכלית, לאחר שנחשף קשר לכאורה בינה לבין העבריין עמיר מולנר, שביצע עבורה, על פי החשד, עבירות פליליות על מנת להשיב לה כספים שאמרגן ידוע היה חייב לה. מקורות בתעשיית המוזיקה המזרחית מסרו לוואלה! כי האמרגן המדובר הוא ככל הנראה אסף אטדגי, עמו הסתכסכה צנעני בשל ריב על תמלוגים. הבוקר פשטה המשטרה גם על בתי כמה מאנשיו של מולנר באזור תל אביב, וביצעה גל מעצרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסחט על ידי מרגול ואנשיו של מולנר? אטדגי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד כה נעצרו ארבעה חשודים במעשה. עוד דווח כי בנה של צנעני, אסף, נעצר בחשד למעורבות במעשים, ובגלי צה"ל דווח כי גם שדרן הרדיו המוכר ירון אילן מעורב בפרשה. עם זאת, אילן עצמו אמר כי הוא לא מכיר את האירוע - וכי מעולם לא תושאל או נחקר בעניין זזה.

מעצרה של מרגול התבצע לאחר חקירה סמויה שנולדה מהמעקבים שמבצעת המשטרה אחר ארגונו של מולנר, הנחשב ליעד מודיעיני בכיר של המשטרה. על פי החשד, צנעני פנתה למספר אנשים בארגונו של מולנר אותם הכירה. גם האמרגן זומן לחקירה במשטרה.

לפניות לכתבים: מור - mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully