וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת מרגלית צנעני תובא היום להארכת מעצרה

השוטרים סיימו לחקור את הזמרת והעבירו אותה למעצר למהלך הלילה. בין היתר, חשודה צנעני כי גם פעלה לקידומו של מתמודד "כוכב נולד" לירון רמתי וכי איימה על השדרן נתן זהבי

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, אבי כהן, עריכת וידאו: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

בתום חקירה ממושכת במשרדי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית בלוד, הועברה אמש (שלישי) הזמרת מרגלית צנעני, החשודה בסחיטה באיומים, למעצר למשך הלילה בבית הכלא נווה תרצה. צנעני תובא הבוקר לבית משפט השלום בראשון לציון עם יתר העצורים בפרשה, בהם בנה, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרה.

עוד על פרשת מרגול
פרקליטה של מרגול: היא בהלם, אין לה קשר לפרשה
חשד: מרגלית צנעני ביקשה לסחוט באיומים את האמרגן שלה
השכנים של מרגול בהלם: "היא רחוקה מהדברים האלה"
פרשת מרגול - התגובות: "מקווים שזה הזוי"

במקביל, דווח אמש בערוץ 10, כי בין היתר, חשודה צנעני כי פעלה לקידומו של המתמודד לירון רמתי בעונה האחרונה של התכנית "כוכב נולד" בה היא משמשת כשופטת, ואף שלחה אנשים המקושרים לעבריין עמיר מולנר לביתו של השדרן נתן זהבי, לאחר שזה מתח עליה ביקורת חריפה בעקבות דבריה בגנות המחאה החברתית. זהבי מצדו הכחיש את הדברים.

כיצד תסתיים הפרשה? בואו לדבר על זה בפייסבוק

"היא בהלם, אין לה קשר לחשדות"

פרקליטם של צנעני ובנה, עורך הדין שחר חצרוני, אמר כי שוחח עם השניים. "אני לא יכול להיכנס לפרטי החקירה. אני מקווה שהיחידה החוקרת תקבל את ההחלטה הנכונה, ותשחרר אותם הביתה בסוף החקירה", אמר. "מרגול אמרה לי שהיא בהלם ואין לה כל קשר לחשדות. אין דבר כזה או אחר שיכול לקשור אותה לחקירה כלשהי. אם יהיה דיון, זה יהיה מחר. אסף, הבן, יובא מחר בפני שופט. מרגול נסערת, היא לא רגילה למצבים כאלה, היא מעולם לא עברה בחייה מצבים כאלה".

צנעני נעצרה אתמול בבוקר על ידי בלשי היחידה הארצית לפשיעה כלכלית, לאחר שנחשף קשר לכאורה בינה לבין מולנר, שביצע עבורה, על פי החשד, עבירות פליליות על מנת להשיב כספים מאמרגנה, אסף אטדגי, עמו הסתכסכה בשל תמלוגים שלא ניתנו לה. אתמול בבוקר פשטה המשטרה גם על בתי כמה מאנשיו של מולנר באזור תל אביב, וביצעה גל מעצרים. עד כה נעצרו ארבעה חשודים במעשה.

בפרשה נעצר גם המפיק המוזיקלי יוסי בן דוד, בחשד שתיווך בין צנעני לגורמים בארגון הפשע של מולנר. גם הוא מכחיש את המיוחס לו. בן דוד, המכונה בנדה, נחשב לאיש מפתח בסצנת המוזיקה הים תיכונית ומקורב לאנשים גם בעולם הבידור והספורט, שהקיפו אותו בבריתה שנערכה לבתו ב-2008. בן דוד הוא גם מפיק מוזיקלי מצליח וגם בעל קרדיט של כתיבה והלחנה בלהיטי ענק כמו "זה אני", "על חבל דק" ו"הוזה אותך מולי" של אייל גולן, "אהבה בתוכי" של שרית חדד, ועוד רבים. בן דוד תרגם גם שירים מיוונית שהפכו ללהיטים כמו "תני לי".

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

(עדכון ראשון: 18:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully