וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשדות נוספים נגד צנעני: פנתה לשלום דומראני

גלעד גרוסמן

17.8.2011 / 15:38

על רקע הארכת מעצרה של צנעני בתשעה ימים, נחשפו חשדות נוספים נגד הזמרת. במשטרה חושדים כי צנעני פנתה לארגון הפשע של העבריין שלום דומראני על מנת ליישב את הסכסוך הכספי עם אמרגנה

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, אבי כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

חשדות נוספים נגד מרגלית צנעני: המשטרה חושדת שבנוסף לארגונו של העבריין עמיר מולנר, שצנעני שפנתה אליו כדי לסחוט כספים מאמרגנה אסף אטדגי, פנתה הזמרת גם אל ארגון הפשע של העבריין שלום דומראני כדי שיסייע לה ביישוב הסכסוך הכספי שיש לה עם אטדגי. כמו כן, בודקים במשטרה אם צנעני פנתה לארגוני פשע נוספים.

עוד על פרשת מרגול
מעצרה של מרגלית צנעני הוארך בתשעה ימים
צנעני תובא להארכת מעצר: "נעצרה משיקולי רייטינג"
חשד: מרגלית צנעני ביקשה לסחוט באיומים את האמרגן שלה

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום את מעצרה של הזמרת בתשעה ימים. צנעני חשודה בסחיטה, סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש הליכי חקירה ומסוכנות לאדם ולחברה. בית המשפט האריך בתשעה ימים גם את מעצרם של חשודים נוספים בפרשה - שניים מ"חייליו" הבכירים של העבריין עמיר מולנר, מיכאל חזן ועופר עמר, החשודים גם הם בקשירת קשר לביצוע פשע וסחיטה באיומים. כמו כן, האריך בית המשפט בחמישה ימים גם את מעצרו המפיק המוזיקלי יוסי בן דוד.

גם מעצרו של אסף לביא, בנה של הזמרת, הוארך בתשעה ימים. בית המשפט קבע כי קיים חשד סביר שלביא ביצע את העבירות המיוחסות לו וכי "מעשיו בליבת האירוע". לביא חשוד בהחזקת שתי מחסניות נשק, בסחיטה באיומים ובקשירת קשר לביצוע פשע. בימים הקרובים המשטרה צפויה להזמין אנשים נוספים לחקירה בפרשה.

המשטרה אמרה בדיון כי יש צורך בביצוע פעולות חקירה רבות נוספות ולכן יש צורך בהארכת מעצרה של צנעני לתקופה ממושכת. נציג היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית, סירב לענות על השאלה האם צנעני חשודה בכך שאיימה בעצמה על אטדגי או רק באמצעות אחרים. מנגד, אמר פרקליטה של צנעני, עורך הדין שחר חצרוני, כי "אף אחד מהחשודים לא קשר את צנעני לסחיטתו של אטדגי". חצרוני תהה מדוע המשטרה לא ערכה עימות בין צנעני לאמרגן שנחקר גם הוא אתמול. הוא טען כי צנעני אינה מסוכנת והוסיף: "לא יהיה כאן כתב אישום". לדבריו, "צנעני כבר נענשה בעקבות מעצרה וצלקת נותרה בנפשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully