וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגול מקווה שהכל יסתיים בקרוב"

גלעד גרוסמן

18.8.2011 / 0:01

לאחר שביהמ"ש קיצר את מעצרה של מרגלית צנעני מתשעה ימים לשישה בלבד, מקורבי הזמרת אומרים כי היא חשה הקלה, אף שקיוותה כי תשוחרר לביתה כבר הערב: "לא קל לה, אך היא מחזיקה מעמד"

מעריב

(צילום: מערכת וואלה, עריכה: טל רזניק)

מרגלית צנעני שבה אמש(רביעי) לאגף המעצר בבית הכלא לנשים נווה תרצה. קודם לכן, דן בית המשפט המחוזי בפתח תקווה בערעור שהגישה הזמרת, והורה לקצר את מעצרה מתשעה ימים לשישה בלבד. עורך דינה של צנעני, שחר חצרוני, אמר הערב לוואלה! חדשות כי מרשתו שמחה שבית המשפט קיבל את ערעורה, גם אם באופן חלקי. לדבריו, "כמובן שהיא הייתה שמחה אם היא הייתה משוחררת לביתה. לא קל לה, אבל מרגלית מחזיקה מעמד, ומקווה שהכל יסתיים ביום שני".

פרשת מרגול - כותרות אחרונות
צנעני: אין פסול בקשר שלי עם האמרגן
החשדות נערמים: גם שלום דומרני מעורב
ב"קשת" בודקים חשד להטיות ב"כוכב נולד"
החשדות: הזמרת ניסתה לסחוט באיומים

מרגלית צנעני בערעור על הארכת מעצרה במחוזי פתח תקווה, אוגוסט 2011. דרור עינב
מרגלית צנעני הערב בבית המשפט. סירבה להגיב באופן מפורש להאשמות/דרור עינב

השופטת רות לורך כתבה בהחלטה לקצר את מעצרה של צנעני כי קיימת תשתית של ראיות המצביעה על מעורבותה של הזמרת בחשדות המיוחסים לה - סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש חקירה ומסוכנות לחברה. עם זאת, אמרה השופטת כי יש להבחין בין צנעני לבין המעורבים האחרים בפרשה, מכיוון שלזמרת אין עבר פלילי - לעומת ה"עבר הפלילי המכביד" של חבריה לתא המעצר.

צנעני בביהמ"ש: "לא יכולה לדבר. כשזה יסתיים - אגיב"

לפני הדיון התבטאה צנעני בפעם הראשונה בנוגע לחשדות המיוחסים לה. היא אמרה: "כשזה יסתיים, אני אגיב. אני לא יכולה לענות על שום דבר". עם זאת, כשנשאלה אם יש לטעמה בעייתיות בקשר בינה לבין אמרגנה אסף אטדגי, השיבה: "לפי מיטב ידיעתי - לא".

עו"ד חצרוני כתב בבקשת הערעור כי "הליך החקירה כולו נפגם", מכיוון שצנעני אינה מסוגלת להתגונן בפני החשדות המיוחסים לה. זאת, לדבריו, מפני שהמשטרה סירבה הבוקר לפרט את תמצית העובדות והמידע שמבססים את המעצר, בדיון שנערך בבית משפט השלום בראשון לציון, שם הוחלט להאריך את מעצרה בתשעה ימים.

עו"ד חצרוני טען כי ההחלטה להאריך את מעצרה של צנעני בתשעה ימים "מונעת את הפיקוח של בית המשפט על החקירה", וטען שוב כי צנעני ואמרגנה?, אטדגי היו בקשר עד מעצרה - ואף נכחו יחד בהפגנת המחאה בבאר שבע בשבת האחרונה, וכי ניתן להמשיך ולחקור אותה גם מבלי להותירה במעצר.

בבוקר האריך בית משפט השלום בתשעה ימים את מעצרם של החשודים הנוספים בפרשה - שניים מאנשיו של העבריין עמיר מולנר: מיכאל חזן ועופר עמר. הם חשודים בקשירת קשר לביצוע פשע וסחיטה באיומים. כמו כן האריך בית המשפט בחמישה ימים את מעצרו של המפיק המוזיקלי יוסי בן-דוד, שנעצר בחשד לסחיטה באיומים ולקשירת קשר לביצוע פשע, בכך שתיווך בין צנעני למולנר.

גם מעצרו של אסף לביא-צנעני, בנה של צנעני, הוארך בתשעה ימים. בית המשפט קבע כי קיים חשד סביר שלביא ביצע את העבירות המיוחסות לו וכי "מעשיו בליבת האירוע". לביא חשוד בהחזקת שתי מחסניות נשק, בסחיטה באיומים ובקשירת קשר לביצוע פשע. בימים הקרובים המשטרה צפויה לזמן אנשים נוספים לחקירה.

עדכון ראשון: 22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully