וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח הרב אבוחצירא לא כשיר לעמוד לדין

אשר דהאן, שנעצר בחשד שדקר למוות את הרב אלעזר אבוחצירא במרכז לימודים בבאר שבע לפני כשבועיים, נמצא לא כשיר לעמוד לדין על ידי הפסיכיאטר המחוזי. מעצרו הוארך מוקדם יותר בשבועיים

אשר דהאן, החשוד ברצח הרב אלעזר אבוחצירא, אינו כשיר לעמוד לדין - כך קבע הפסיכיאטר המחוזי ודווח אמש (רביעי) בקול ישראל. מאז הרצח עצור דהאן במוסד פסיכאטרי. בית משפט השלום בבאר שבע האריך מוקדם יותר את מעצרו של דהאן בשבועיים נוספים. הדיון בהארכת המעצר התקיים בדלתיים סגורות.

דהאן, תושב אלעד בן 42, נעצר לפני כשבועיים בחשד שדקר למוות את הרב אבוחצירא במרכז לימודים בבאר שבע. במשטרה מעריכים כי המניע לרצח הוא חוסר שביעות רצון שהביע דהאן מהטיפול שקיבל מהרב אבוחצירא בנושא בעיות בחיי הזוגיות שלו. פרקליטו, עורך הדין ד"ר יובל איבדרו, מהסניגוריה הציבורית, אמר לאחר הארכת מעצרו לפני כשבועיים, כי "דהאן מצטער על התוצאה של המעשה, הוא אמר שהוא לא התכוון שהדבר יגיע לכדי כך. דהאן משתתף בצער המשפחה והוא לא חשב שזאת תהיה התוצאה הסופית של מה שקרה".

לאחר מעצרו התגלה כי דהאן איים בעבר על אשתו ואף הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפתה. לבית משפט השלום בפתח תקווה הוגש בחודש פברואר אשתקד אישום לפיו בשנת 2007 התפתח ויכוח בין דהאן לבין אשתו בביתם במהלכו איים דהאן על אשתו ואמר "אני אקבור אותך". האישה השיבה לו: "תקבור את אמא שלך" ובתגובה סטר לה דהאן. במסגרת האישום השני, באוקטובר 2009 בביתם באלעד, תלתה אשתו של דהאן כביסה בתוך הבית. דהאן דחף אותה בחוזקה על מתלה הכביסה והשליך לעברה סלסלת קש אשר פגעה בכתפה. הוא הואשם בעבירות של איומים ותקיפה בנסיבות מחמירות.

הרב אבוחצירא הובא למנוחות לפני כשבועיים. עשרות אלפי בני אדם השתתפו בתהלוכה שיצאה מישיבת פורת יוסף שברחוב מלכי ישראל בירושלים, דרך רחוב שבטי ישראל. משם עלו המלווים לאוטובוסים שהסיעו אותם לבית העלמין בהר הזיתים, שם נטמן הרב לצד אביו.

עוד על רצח הרב אבוחצירא
פרס בבית משפחת אבוחצירא: "הוא היה נכס ומנהיג"
תיעוד נדיר: הדקות שאחרי רצח הרב אבוחצירא
הרב שנרצח בבאר שבע - נכדו של ה"באבא סאלי"
הרב אלעזר אבוחצירא נרצח בדקירות בישיבתו בבאר שבע

(עדכון ראשון: 23:04, 10.08.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully