וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדממה מצמררת: הפעוטה שנשכחה ברכב הובאה למנוחות

אריאל נוי

9.8.2011 / 19:37

טלי דשקוב בת ה-3, שנהרגה אתמול כשנשכחה ברכב הסעות, הובאה למנוחות בבית העלמין בנתניה. בהלוויה לא נישאו הספדים והיא נשמרה בדממה מוחלטת. מוקדם יותר הוארך מעצרם של הסייעת והנהג

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד)

בבית העלמין בשכונת ותיקים בנתניה הובאה הערב (שלישי) למנוחות הפעוטה טלי דשקוב (דריקובה), שמתה אתמול לאחר שנשכחה ברכב ההסעות שאמור היה להביאה לגן הילדים. עשרות בני משפחה וחברים שהגיעו מחו"ל ליוו את בני המשפחה אל הקבר. ההלוויה התנהלה בדממה מצמררת, ולא נשמעו הספדים, קריאות או צעקות במהלך האירוע. הילדה נקברה בחלקת הילדים, לא רחוק מקבריהם של ילדיו של איתי בן-דרור. האם, שמיררה בבכי, הניחה זר פרחים על הקבר הטרי. אביה של הילדה כרע על ברכיו ובכה.

עוד באותו נושא
טרגדיה בנתניה: פעוטה בת 3 נשכחה ברכב - ומתה
מות הפעוטה בנתניה: הנהג והסייעת יובאו להארכת מעצר
הורים בגן בו מתה הפעוטה: ”נמשיך לשלוח ילדינו”

הורי הפעוטה בהלוויה של ביתם טל דריקובה שנהרגה שנשכחה ברכב הסעות בנתניה, יולי 2011. שלומי גבאי
הוריה של דשקוב בהלוויה, היום/שלומי גבאי

מוקדם יותר האריך בית משפט השלום בפתח תקווה את מעצרם של סייעת גן "הקקדו הלבן" בנתניה, אולגה זבירוב, ונהג ההסעות, איוון אולוס, החשודים ברשלנות שגרמה למותה של דשקוב, לאחר שנשכחה ברכב ונחנקה למוות מהחום הכבד. מהדיון בהארכת המעצר עולה כי זבירוב הגיעה בבוקר ברכב ההסעות עם אולוס ומספר ילדים. לטענתה, אולוס הורה לה לרדת מהרכב על מנת לשמור על הילדים שכבר הגיעו לגן והתרוצצו בחצר. לדבריה, היא נותרה במקום עם בין 30-40 ילדים עד השעה 11:00, אז הגיעה הגננת.

הלווייתה של הפעוטה בת ה 3 טלי דריקובה בנתניה, יולי 2011. שלומי גבאי
הקבר הטרי/שלומי גבאי

"מדובר בסייעת שאיתרע מזלה והיא נכחה באותה הסעה", אמרו פרקליטיה של זבירוב בדיון. "היא קיבלה הוראה לרדת לגן כאשר בגן לא היה באותה עת מי שישמור על הילדים שמגיעים באמצעות ההסעה או ישירות מביתם. מדובר בחצר שבה הילדים מתרוצצים ויש לעקוב אחריהם ולא מדובר במקום מסודר. היא המשיכה לטפל בילדים ששהו בחצר, מדובר בתינוקות, ילדים קטנים ולא היה לה שום קשר למה שהתרחש אחר כך, שזה באחריות הנהג".

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully