וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בנתניה: פעוטה בת 3 נשכחה ברכב - ומתה

אריאל נוי

8.8.2011 / 16:00

צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו לרחוב יותם בנתניה, לאחר שפעוטה בת 3 נשכחה ברכב הסעות נעול. פרמדיקים של מד"א כשלו בניסיונות ההחייאה. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד)

טרגדיה בנתניה: טלי דריגובה, פעוטה כבת שלוש מתה בצהריים (שני) לאחר שנשכחה ברכב הסעות נעול ברחוב יותם בעיר. צוות של מגן דוד אדום ממרחב שרון הוזעק למקום, חילץ את הפעוטה מהרכב כשהיא מחוסרת הכרה וקבע את מותה לאחר שניסיונות ההחייאה כשלו. דריגובה היא הבת היחידה להוריה.

מבירור ראשוני של האירוע עולה כי נהג רכב ההסעות אסף את הפעוטה בשעות הבוקר מביתה, במטרה להוריד אותה, כמו גם ילדים נוספים, בגן ילדים אותו מנהלת רעייתו. לאחר ששאר הילדים ירדו מהרכב, הוא חזר לביתו כשהפעוטה ברכב, ובשעה 14:00 ביקש לצאת שוב מביתו לעבר הגן, כדי לקחת את הילדים משם, אז גילה את הפעוטה כשהיא ללא רוח חיים. הנהג, כמו גם רעייתו הגננת, עוכבו לצורך חקירה.

מפקד משטרת נתניה, סגן ניצב עמי אשד, אמר בזירת האירוע כי "מדובר באירוע קשה מאוד של בת שלוש שנמצאה ללא הכרה. לדעתי מדובר בזלזול בחיי אדם והתוצאה היא מוות מיותר. אנחנו נמצאים במהלכו של החופש הגדול, ואני קורא לכל ההורים להשגיח על הילדים".

פרמדיק מד"א, רפי שבע, סיפר כי "הגענו למקום, וניסינו לבצע פעולות החייאה בפעוטה, אך ללא הצלחה. היא סבלה מחום ותשישות ושהתה בחום של בין 70 ל-100 מעלות, ורופא נאלץ לקבוע את מותה". שכנים של הנהג והגננת סיפרו כי מדובר בזוג שקט, דובר רוסית, שייתכן שכלל אינו דובר עברית. "כשראינו את ניידות המשטרה הבנו שמשהו נורא קרה. מדובר ברחוב שקט ופסטורלי, אנחנו לא רגילים למראות כאלה", הם סיפרו.

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • נתניה
  • רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully