וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים בגן בו מתה הפעוטה: "נמשיך לשלוח ילדינו"

אריאל נוי

9.8.2011 / 14:38

יום לאחר שטלי דשקוב נשכחה ברכב ההסעות של הגן ומתה, הגיעו הורים רבים עם ילדיהם רק כדי לגלות כי הגן סגור. "הגן הזה הוא גן מצוין. זה פשוט לא ייאמן". הלוויתה תיערך הערב ב-18:00

יממה לאחר מותה הטרגי של הפעוטה טלי דשקוב בת השלוש, שנשכחה ברכב הסעות בנתניה, האריך בצהריים (שלישי) בית משפט השלום בפתח תקווה בשלושה ימים את מעצרם של איוון אולוס ואולגה זבירוב, נהג ההסעות וסייעת הגננת, החשודים שגרמו ברשלנות למותה של הפעוטה.

בתוך כך, ילדי הגן "הקקדו הלבן" ברחוב אליעזר בן אריה בנתניה - המקום בו למדה טלי - הגיעו היום למקום רק כדי לגלות שהגן סגור. הגן נותר סגור היום מפני שהסייעת נמצאת במעצר בית ובעלה של הגננת, הנהג המוביל, נמצא כעת בדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה. הלוויתה של דשקוב תיערך הערב בשעה 18:00.

קובי כהן, תושב נתניה שהגיע לגן עם בתו קים בת הארבע, סיפר לוואלה! חדשות, כי "הגן הזה הוא גן מצוין שפועל כל השנה. גם הנהג המוביל הוא נהג אחראי ואפילו עקבתי אחריו מספר פעמים לראות איך הוא נוהג. הוא נוהג כחוק. הסיפור הזה מאוד הפתיע אותנו. הגננת טובה מאוד לילדים וזהו החינוך הטוב ביותר בנתניה. נמשיך להביא את הילדים לגן למרות המקרה הטראגי".

הורים נוספים סיפרו כי קיבלו אתמול טלפון בהול לבוא לאסוף את ילדיהם מהמקום. הורה נוסף שהגיע למקום עם בתו סיפר כי "הגן הזה הוא גן טוב והגננת מפעילה את הגן כמו שצריך. התרשמנו מהנהג כבחור רציני ואחראי ואנחנו לא מבינים איך דבר כזה קורה. לא הודיעו לנו על מתי הגן יהיה סגור ואין לנו פתרון לילדה. הכרנו את משפחתה של טלי שנהרגה – מדובר בהורים מקסימים וילדה מקסימה. זה פשוט לא יאומן שדבר כזה קורה".

הוריה של טלי עדיין מסתגרים בביתם בעוד חבריהם מגיעים לנחם אותם. מקורבים למשפחה סיפרו כי בני המשפחה מחכים לחברים וקרובים שיגיעו מחו"ל ולכן לעת עתה נדחה מועד ההלוויה. מקורב למשפחה סיפר כי "הם עברו לדירה רק לפני כשבועיים ולכן השכנים לא הספיקו להכיר אותם. זו בתם היחידה ולכן קשה להם מאוד לעכל את הבשורה".

עוד על המקרה הטראגי בנתניה
מות הפעוטה בנתניה: הנהג והסייעת יובאו להארכת מעצר
טרגדיה בנתניה: פעוטה בת 3 נשכחה ברכב - ומתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully