וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מות הפעוטה בנתניה: הנהג והסייעת יובאו להארכת מעצר

אריאל נוי

9.8.2011 / 7:25

המשטרה עצרה את נהג רכב ההסעות והסייעת שחשודים כי שכחו את טלי דריקובה בת השלוש ברכב למשך שש שעות. גם אשתו של הנהג, הגננת בגן, עוכבה לחקירה. הנהג בחקירתו: "לא שמנו לב"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד)

המשטרה עצרה אמש (שני) את נהג ההסעות ואת הסייעת ששכחו על פי החשד את הפעוטה בת השלוש, טלי דריקובה, ברכב הסעות בנתניה במשך שש שעות, בסופן מתה הפעוטה. השניים חשודים בגרימת מוות ברשלנות ויובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם. בערוץ 2 דווח, כי הנהג אמר בחקירתו: "לא שמנו לב, היה צריך לוודא".

בואו לדבר על המוות המזעזע בעמוד הפייסבוק שלנו

מבירור ראשוני של האירוע עולה כי נהג רכב ההסעות אסף את הפעוטה בשעות הבוקר מביתה, במטרה להוריד אותה, כמו גם ילדים נוספים, בגן ילדים אותו מנהלת רעייתו שעוכבה אף היא לחקירה. לאחר ששאר הילדים ירדו מהרכב, הוא חזר לביתו כשהפעוטה ברכב, ובשעה 14:00 ביקש לצאת שוב מביתו לעבר הגן, כדי לקחת את הילדים משם, אז גילה את הפעוטה כשהיא ללא רוח חיים.

מפקד משטרת נתניה, סגן ניצב עמי אשד, אמר בזירת האירוע כי "מדובר באירוע קשה מאוד של בת שלוש שנמצאה ללא הכרה. לדעתי מדובר בזלזול בחיי אדם והתוצאה היא מוות מיותר. אנחנו נמצאים במהלכו של החופש הגדול, ואני קורא לכל ההורים להשגיח על הילדים".

עוד בנושא:

טרגדיה בנתניה: פעוטה בת 3 נשכחה ברכב - ומתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully