וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי בן דרור הורשע ברצח שלושת ילדיו בדקירות

גלעד גרוסמן

10.7.2011 / 15:46

בית המשפט הרשיע את בן דרור לאחר שהודה בתכנון הרצח ובביצועו ביולי 2010. פרקליטו צפוי לבקש הקלה בעונש בשל בעיה פסיכיאטרית, אך בתביעה מתכוונים לבקש שלושה מאסרי עולם

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה הרשיע היום (ראשון) את איתי בן דרור ברצח שלושת ילדיו, אור, בן 5, רוני, בת 8 ועומר, בן 10. זאת לאחר שהודה בתכנון רצח הילדים ובדקירתם. בדיון טען פרקליטו של בן דרור, עו"ד ערן אלון מהסנגוריה הציבורית, כי בתחילה התכוון בן דרור להתאבד ולשם כך רכש סכינים וכדורים מסוג קלונקס. אולם כשבוע לפני הרצח, החליט בן דרור ליטול את חיי ילדיו יחד עם חייו, "כדי לגאול אותם מייסורי העולם הזה" ולאפשר להם לחיות איתו חיי נצח.

עוד על הרצח שזעזע את המדינה

חשד: אב מנתניה רצח את שלושת ילדיו
בן דרור מבקש הקלות: "רוצה לעלות לקבר הילדים"
אם הילדים שנרצחו: "איתי תכנן הכל מראש"
"רצחתי את ילדי כדי לגאול אותם מסבל נוראי"

איתי בן דרור החשוד שרצח את שלושת ילדיו בנתניה יולי 2001. שלומי גבאי, שלומי גבאי
בן דרור והילדים שנרצחו/שלומי גבאי, שלומי גבאי

כמו כן טען עו"ד אלון כי בן דרור לא רצח את ילדיו מתוך רצון לנקום באשתו, לילך שם טוב. לדבריו, בן דרור רצח את ילדיו ביום הולדתה, מכיוון שהיו באותו יום ברשותו. עו"ד אלון מתכוון לטעון לענישה מופחתת בשל בעיה פסיכיאטרית, על מנת שלא ייגזר עליו מאסר עולם.

הפרקליטות מתנגדת לבקשה, ומתכוונת לבקש עונש של שלושה מאסרי עולם. התובעת, עו"ד רונית פוזננסקי מפרקליטות מחוז מרכז, הודיעה לבית המשפט כי בידיה מסמך של פסיכולוג קליני, ממנו עולה כי לא ניתן לקבוע שבן דרור סובל מהפרעה נפשית. בית המשפט את בקשת עורך דין ערן אלון, פרקליטו של איתי בן דרור לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. עוד הוחלט, כי הדיון בעניינו יתחדש בספטמבר.

שלושת ילדיו של בן דרור נמצאו ביולי 2010 כשהם ללא רוח חיים בדירה ברחוב בורוכוב בנתניה. כוחות משטרה שהגיעו לדירה בעקבות דיווח על אדם המנסה להתאבד, מצאו במקום את גופות הילדים. מחקירת המשטרה עלה אז, כי בן דרור השכיב את ילדיו לישון ואז רצח אותם בדקירות וכיסה את הגופות בשמיכות.

גרושתו של בן דרור נפרדה ממנו לאחר שגילתה כי בגד בה. אישה נוספת עמה היה בקשר לאחר גירושיו הוציאה נגדו צו הרחקה בגין הטרדה מאיימת. המשפחה הייתה מוכרת לשירותי הרווחה בכפר יונה, שם התגוררו באותה העת, ועובד סוציאלי היה מעורב בקביעת הסדרי ראיית הילדים.

לילך שם טוב, בת זוגו לשעבר של בן דרור, התייחסה אחר הצהריים להרשעה. "זה קשה. הוא אבא של הילדים אבל הוא סוף סוף הודה. זה מטלטל אבל לפחות מקדם את המשפט. עוד אין לנו תחושה של הקלה או של סגירת מעגל וגם לא תהיה לנו תחושה כזאת עד שהוא יקבל מאסר עולם. כולנו יודעים שהכול היה מוכן מראש. בשביל להתאבד לא צריך שני סכינים. כמו שהגננת של הילדים שלי אמרה, ' העולם הפסיד'. אני לא ארפה ולא אפסיק עד שהוא יקבל את העונש הכבד ביותר שאפשר".

פרקליטתה של שם טוב, רויטל סוויד, הוסיפה כי "לילך עברה תקופה מאוד קשה. היא נאלצה לשמוע כיצד הוא מודה בעובדות הקשות, אבל לפחות יש התקדמות משמעותית בתיק". לדבריה, פרקליטו של בן דרור סיפר על כך שהוא סובל מהפרעה נפשית אבל לא הגיש על כך חוות דעת, והיא מאמינה שאם הייתה אחת כזאת היא הייתה מוצגת בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully