וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטי איתי בן דרור: לא נטען לאי-שפיותו

10.4.2011 / 10:30

פרקליטיו של איתי בן דרור שהואשם ברצח שלושת ילדיו הודיעו כי לא ייטענו לאי שפיותו, אולם ביקשו אורכה לשם בדיקה פסיכיאטרית העשויה להביא להפחתה בעונש. גרושתו: "שלא ייצא מהכלא"

עו"ד רן אלון, פרקליטו של איתי בן דרור שהואשם ברצח שלושת ילדיו בנתניה בחודש יולי האחרון, אמר היום (ראשון) במהלך דיון בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה כי ההגנה לא תטען לאי שפיות של בן דרור בעת ביצוע המעשה.

עו"ד אלון ביקש לדחות את הדיון במתן מענה לכתב האישום, ונימק בקשה זו בכך שההגנה עדיין בודקת האם בן דרור סובל מתסמונת נפשית חמורה, שעשויה להשפיע על העונש. "לא נטען לאי שפיות, אולם הוא עדיין נבדק על ידי פסיכיאטר במטרה לאבחן הפרעה נפשית חמורה שיכולה להשפיע על עונשו, כלומר שמדובר ברצח עם אחריות מופחתת", אמר אלון. בית המשפט הסכים לדחות את הדיון לחודש הבא.

התובעת, עו"ד רונית פוזננסקי, אמרה בדיון שיש מקום שבן דרור יודה, ייקח אחריות על מעשיו ויורשע, ואז ניתן יהיה לדון בשאלת האחריות המופחתת. בדיונים הקודמים בן דרור לא כפר בהאשמות.

לילך שם טוב, גרושתו של בן דרור, אמרה בבית המשפט כי היא חשה שמערכת המשפט אינה מתחשבת בה כקורבן בעבירה. "כולם יודעים שהוא היה שפוי שזה קרה, הוא עשה זאת באופן מתוכנן ביום ההולדת שלי. אני באתי לצעוק בשמם של הילדים שלי. לא אאפשר לו לטעון בהקלה לעונשו, האיש הזה לא ייצא מהכלא. הוא עשה את הדבר הנמוך ביותר הוא הפריד ביני לבין הילדים שלי שמעולם לא עשו לו שם דבר רע ורק אהבו"

אחיה של לילך שם טוב, אלברט, ניסה לפנות לעו"ד אלון, אולם זה סירב לדבר איתו אל מול המצלמות. שם טוב אמר כי בני המשפחה חשים שנעשה עינוי דין. "אני רוצה לפנות לשופט שיישב בערב על הכורסא שלו בבית, עד מתי יימשך הקרקס הזה?", שאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully