וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דרור מבקש הקלות: "רוצה לעלות לקבר הילדים"

16.11.2010 / 13:15

איתי בן דרור המואשם ברצח שלושת ילדיו עתר לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה בבקשה להקלה בתנאיו. בין היתר ביקש בן דרור שיתאפשר לו לעלות לקברי הילדים

"אני מאוד מבקש לקבל את אותם התנאים כמו כולם. תודה מראש" - כך כתב איתי בן דרור, הנאשם ברצח שלושת ילדיו, בעתירה שהגיש אתמול (שני) לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה. בעתירה מפרט בן דרור שורה של בקשות, ובראשן לאפשר לו לעלות לקבר של ילדיו.

בן דרור, שנמצא בבידוד ותחת השגחה, כותב במכתב כי "אני מבקש בכל של בקשה מימכם לשחרר אותי מהקבילה של ידי ורגליי שאני מחובר למיטה 24 שעות. משחררים אותי רק לאוכל, מקלחת. שירותים. כול הזמן מאחרים לי לאוכל ולשירותים. אני לא מקבל מקלחת כל יום" (הטעויות במקור. ג.ו).

בהמשך הוא מציג שורה של בקשות להקל בתנאי מעצרו. הוא מבקש לקבל טלוויזיה לתאו; לכבות את האור בתאו בין השעות עשר בלילה לשש בבוקר ולקבל בכל יום עיתון. בנוסף, בן דרור מבקש להתיר לו "לעשות סיבוב עם ימ"ר מרכז" כדי שיוכל לאסוף את חפציו, ו-"לעבור בבית העלמין לבקר את ילדיי היקרים לי מאוד".

בכתב האישום שהוגש נגד בן דרור לפני חודשיים נטען, כי ביום שרצח את ילדיו הוא תכנן להם "יום כיף", שכלל ארוחת בוקר בבית קפה, הופעת קרקס וארוחת ערב במסעדה. בערב, כאשר חזרו הארבעה לדירה, מהל כדורים מסוג בונדורמין בכוסות המיץ שלהם. לאחר מכן חנק את ילדיו ודקר אותם 153 פעמים בכל חלקי גופם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully