וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור יום: גבר חשוד שניסה לאנוס צעירות בנמל ת"א

איילה חננאל

21.7.2011 / 18:50

האיש חשוד שאיים על שתי צעירות וגרר אותן לעבר השיחים. הן זעקו לעזרה וקראו לשוטרים שעצרו את החשוד כשמכנסיו עדיין מופשלים. האירוע התרחש סמוך למקום בו ניסה ארז אפרתי לאנוס צעירה

גבר בן 50 נעצר אחר הצהריים (חמישי) בנמל תל אביב בחשד שניסה לאנוס שתי צעירות לאור יום. השתיים עשו את דרכן לנמל דרך רחוב רידינג, אז התנפל עליהן החשוד כאשר מכנסיו מופשלים. האיש איים על השתיים והחל לגרור אותן לעבר השיחים.

השתיים זעקו לעזרה ומשכו את תשומת ליבו של עובר אורח, שהזעיק למקום שוטר שנכח באזור. זה מיהר לשיחים והצליח לעצור את החשוד, כשמכנסיו עדיין מופשלים. במקביל הוזעקו למקום כוחות משטרה מתחנת לב תל אביב שלקחו את האיש לחקירה בתחנה.

האירוע התרחש מטרים ספורים מזירה אחרת של ניסיון אונס מתוקשר: באותו מקום ניסה ארז אפרתי, לשעבר מאבטח הרמטכ"ל, לאנוס צעירה בעודו בגילופין.

ניסיון אונס במהלך הליכה ספורטיבית

ביום שלישי נעצר גבר בן 44 בכפר סבא, בחשד לניסיון אונס בנסיבות דומות. על פי החשד, האיש ניסה לאנוס מספר נשים ואף הטריד מינית אחרות. במשטרה חושדים כי האיש ביצע את המעשים המיוחסים לו בשבועות האחרונים בשעה שצעד ברחוב טשרניחובסקי בעיר וביישובים הסמוכים, גן חיים ושדה ורבורג.

מספר נשים צעירות בשנות ה-20 לחייהן התלוננו באחרונה כי בעת שיצאו להליכה ספורטיבית, התנפל עליהן אלמוני, חיבק אותן בחוזקה, נגע בהן במקומות שונים בגופן, הפיל אותן וגרר אותן לשיחים על מנת לאנוס אותן. כל הנשים הצליחו להימלט לאחר מאבק. המשטרה הציבה מארב במקום ועצרה את החשוד. בחקירתו הראשונית הודה בשישה אירועים שונים של ניסיונות אונס.

עוד באותו נושא:
ספורט מסוכן: ההליכה התמימה הסתיימה בניסיון אונס
חשד: אנס את שכנתו וניסה להתאבד למחרת
חשד: אנס את בת הזוג של חברו וכלא אותה

לפניות לכתבת: plilimm@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully