וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנס את שכנתו וניסה להתאבד למחרת

איילה חננאל

12.9.2010 / 10:05

תושבת פתח תקווה התלוננה בסוף השבוע כי שכנה בן ה-27 אנס אותה בעת שחזרה מבית הכנסת. יום לאחר מכן איתרו השוטרים את החשוד במעשה, לאחר שדווח כי הוא ניסה להתאבד

צעירה בת 19 מפתח תקווה התלוננה במשטרה ביום שישי, כי שכנה בן ה-27 אנס אותה. לפי החשד, השכן עקב אחרי המתלוננת בעת חזרתה מבית הכנסת, תקף אותה, אנס אותה בחדרה וביצע בה מספר פעמים מעשה סדום. לאחר שהחשוד עזב את דירתה, הזעיקה הצעירה את המשטרה, שפתחה אחריו בסריקות.

יום לאחר מכן הוזעקה השוטרים לבניין בו מתגוררים השניים, בעקבות דיווח שהתקבל על גבר צעיר שמנסה להתאבד. מבדיקה שערכו השוטרים התברר כי מדובר בצעיר שחשוד באונס שכנתו. השוטרים העבירו את החשוד לטיפול רפואי והיום (ראשון) תבקש המשטרה להאריך את מעצרו שלא בנוכחותו.

במקרה נוסף שאירע בעיר, התלוננה נערה בת 16 במהלך ערב ראש השנה, כי צעיר בן 18 שאותו הכירה, אנס אותה פעמיים בחדר המדרגות בבניין בו היא מתגוררת. לפי החשד, הצעיר תקף את הנערה לפני כמה חודשים ואנס אותה. לאחר המקרה שאירע בשבוע שעבר, החליטה הצעירה להתלונן נגדו. הצעיר נעצר והכחיש את המיוחס לו. לאחר שנערך עימות בין השניים הורה בית משפט בעיר לשחררו למעצר בית בערבות עצמית, אולם בשל כניסת החג לא הצליח הצעיר להסדיר את נושא הערבות והוא העביר את החג במעצר. הבוקר הוא יובא שוב בפני בית משפט לדיון נוסף בשחרורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully