וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט מסוכן: ההליכה התמימה הסתיימה בניסיון אונס

איילה חננאל

20.7.2011 / 13:07

תושב כפר סבא שנהג לצעוד להנאתו ברחובות העיר וביישובים סמוכים, הודה שניסה לאנוס שש נשים, לאחר ש"יצר הרע היה משתלט עליו". החשוד ציין שתקף "נשים יפות שרצו אותי"

שוטרי תחנת כפר סבא עצרו אמש (שלישי) גבר בן 44, תושב העיר, בחשד שניסה לאנוס מספר נשים ואף הטריד מינית אחרות. במשטרה חושדים כי האיש ביצע את המעשים המיוחסים לו בשבועות האחרונים בשעה שהיה צועד להנאתו ברחוב טשרניחובסקי בעיר וביישובים הסמוכים גן חיים ושדה ורבורג. מספר נשים צעירות בשנות ה-20 לחייהן התלוננו באחרונה כי בעת שביצעו הליכה ספורטיבית, התנפל עליהן אלמוני, חיבק אותן בחוזקה, נגע בהן במקומות שונים בגופן, הפיל אותן וגרר אותן לשיחים על מנת לאנוס אותן. כל הנשים הצליחו להימלט לאחר מאבק.

בשלב ראשוני למשטרה לא היה קצה חוט, אולם בעקבות ריבוי האירועים באזור מצומצם יחסית, הוחלט במשטרת כפר סבא להציב מארבים על מנת ללכוד את החשוד. מספר שוטרים לבשו מדי ספורט והמתינו לחשוד במצג שווא שכלל הליכה ספורטיבית פיקטיבית. אחראי הביטחון בגן חיים ובשדה ורבורג, יצרו אתמול קשר עם שלושה שוטרים שנכחו באזור וציינו בפניהם כי הם מבחינים בחשוד שעונה לתיאור שמסרו המתלוננות.

השוטרים רס"מ אלברט יפרח, רס"מ איציק חלפון ומפקח יוני פינקלשטיין, "נאלצו" לרוץ לכיוון צומת בית ברל ושם הדביקו את החשוד שנותר המום לאחר שנודע לו כי הספורטאים שניצבים מולו הינם שוטרים. החשוד עוכב לחקירה בתחנת המשטרה בכפר סבא ובחקירתו הראשונית הודה בשישה אירועים שונים של ניסיונות אונס.

רס"ר איילת קווה, שחקרה את החשוד סיפרה כי האיש צעד באזור המדובר מתוך מטרה לשמור על כושרו, אולם ברגע שהיה מבחין בנשים היה משתלט עליו יצר הרע. קווה הוסיפה כי החשוד היה עוקב לעתים אחר הצעירות לאורך מאות מטרים, עד שהחליט לבצע את זממו. בחקירתו סיפר החשוד כי באחד המקרים עקב אחרי אישה צעירה, אלא שבשלב מסוים הבחין בצעירה אחרת, "יפה יותר" והחל לעקוב אחריה.

במקרה אחר, הפיל החשוד את אחת מקרבנותיו וזו ניסתה להימלט, אלא שהחשוד לא ויתר מפני שגם הפעם "היא הייתה יפה מדי" והמשיך לחפש אחריה. החשוד שהביע חרטה בגין מעשיו, ציין כי הנשים שתקף "היו יפות" והרגיש שהן "רוצות אותי". בהמשך הוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בכפר סבא.

עוד באותו נושא:

חשד: אנס את שכנתו וניסה להתאבד למחרת
חשד: אנס את ארבע בנותיו במשך שנים
חשד: אנס את בת הזוג של חברו וכלא אותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully