וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנס את בת הזוג של חברו וכלא אותה

איילה חננאל

5.6.2010 / 19:52

תושב ראשל"צ נעצר בחשד שהזמין זוג חברים לדירתו, אנס את האישה והציב כלב פיטבול לשמור על הגבר, כך שלא יזוז ממקומו. לפי החשד, לאחר מכן הוא אף אילץ אותם להתחייב לא לדווח על המקרה למשטרה

תושב ראשון לציון, בן 34, נעצר היום (שבת) בחשד שאנס את בת הזוג של חברו, תוך איומי סכין, וכלא אותה ואת בן זוגה בדירתו. הוא יובא הערב לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

מתלונת האישה, בת 36, עולה כי החשוד הזמין את בני הזוג לדירתו, שם שתו השלושה לשוכרה. לפי החשד, לאחר מכן הוא אנס את האישה כשהוא שרוי בגילופין ובעודו מאיים עליה בסכין. בנוסף, לפי התלונה, הוא הציב את כלב הפיטבול שלו לשמור על בן זוגה, כך שלא יזוז ממקומו.

עוד עולה מתלונת האישה, כי משניסה בן זוגה לסייע לה הוא ננשך על ידי הכלב וכי החשוד כלא את בני הזוג בדירתם והסכים לשחררם רק לאחר שהחתים אותם על התחייבות שלא ידווחו למשטרה. השניים חתמו על המסמך, הצליחו לצאת מהדירה ומיהרו להזעיק למקום את כוחות המשטרה.

שוטרי תחנת ראשון לציון מצאו את בני הזוג בקרבת ביתו של החשוד. הגבר דימם בעקבות נשיכת הכלב, ואילו על האישה נמצאו חבלות. הם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים אסף הרופא. במקביל, השוטרים פרצו לדירתו של החשוד ועצרו אותו. כלבו של האיש, אשר ניסה גם לנשוך את השוטרים במהלך המעצר, נלקח להסגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully