וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב הצעיר שנהרג בניו זילנד: "סוכן מוסד? קשקוש"

אביו החורג של עופר מזרחי, שנהרג ברעידת האדמה בניו זילנד, מכחיש מכל וכל את טענות התקשורת הניו זילנדית, לפיהן בנו עבד עבור המוסד הישראלי בעת שנהרג. "הכל קשקוש ושטויות"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: טל רזניק)

עמיחי יורדן, אביו החורג של עופר מזרחי שנהרג ברעידת האדמה בניו זילנד, דוחה את ההאשמות של שירותי הביון במדינה לפיהן בנו עבד עבור המוסד הישראלי. "הכל כמובן קשקוש ושטויות", אמר היום (רביעי) לוואלה! חדשות.

"זה לא שאני מתבייש אם הבן שלי יעבוד במוסד", אמר יורדן, "אבל אלו ילדים בני 22 שלא יכולים להיות בכלל במצבים כאלה. זה נכון שהיו להם דרכונים זרים עליהם. לעופר יש דרכון זר כי סבא שלו נולד בהונגריה וגם לגיא, לבן שלי, יש. ועכשיו בא איזה עיתונאי, ששמע שיש שם דרכונים ואולי זה יצר לו קונוטציה ל-2004 (אירוע תפיסתם של אנשי מוסד ישראלים בניו זילנד) כשלישראל הייתה איזו בעיה עם דרכונים של המוסד. הכל שברירי מידע שיש בהם משהו. אבל עשו מזה סלט רציני".

לפי הדיווחים בכלי תקשורת ניו זילנדיים, על גופתו של מזרחי, שנהרג כשקורת בטון נפלה על מכוניתו לאחר רעידת האדמה שפקדה את המדינה לפני מספר חודשים, נמצאו חמישה או שישה דרכונים שונים.

בדיווחים בכלי התקשורת בניו זילנד נטען עוד כי מזרחי ושלושת חבריו - גיא יורדן, מיכל פרידמן וליאור שדה - התקינו "סוס טרויאני" במערכת המחשוב המשטרתית המקומית וניסו למשוך באמצעות התוכנה מידע מודיעיני רגיש.

בישראל מיהרו להכחיש את הטענות ושגריר ישראל בניו זילנד שמי צור טען כי מדובר ב"מדע בדיוני". ראש הממשלה הניו זילנדי ג'ון קי התייחס לטענה לפיה ברשותו של מזרחי נמצאו חמישה דרכונים ואמר, כי "ברשותו של הישראלי נמצאו כמה דרכונים, אבל אף אחד מהם לא היה ניו זילנדי. אני יכול לאשר שאין לנו שום ראיות על כך שנעשה שימוש לרעה בדרכונים ניו זילנדים".

עוד באותו נושא:
ניו זילנד מרגיעה: "לא היה שימוש לרעה בדרכונים"
"ישראלי שנספה ברעש בניו זילנד היה סוכן מוסד"
עופר מזרחי הובא למנוחות: "אהב את החיים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully