וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר מזרחי הובא למנוחות: "אהב את החיים"

אריאל נוי

4.3.2011 / 14:00

גופתו של עופר מזרחי, שנהרג ברעידת האדמה בניו זילנד, הגיעה ארצה. הוא יובא למנוחות בבית העלמין בקיבוץ מגל. חבריו: "עופר היה איש של מעשים ועבודת כפיים"

גופתו של עופר מזרחי, שנהרג ברעידת האדמה בעיר קרייסטצ'רץ' בניו זילנד, הגיעה הבוקר (שישי) לישראל. מזרחי, בן 23 מקיבוץ מגל, הובא למנוחות היום בשעה 13:00 בבית העלמין בקיבוץ.

חבריו ובני משפחתו קיבלו ביום ראשון את ההודעה המרה על זיהוי גופתו, לאחר שישה ימים בהם הוגדר כנעדר. "למרות הכאב אנו מרגישים הקלה מסוימת", סיפרו שכניו של עופר. "עופר היה ה'הנדימן' של הקיבוץ, הילד שתמיד הסתובב עם מברגה. תמיד פנינו אליו בכל דבר שרצינו לעשות והוא היה עוזר, מעולם לא סירב לאף בקשה", אמר גדי אלטמן, חבר הקיבוץ.

"עשה הכל מתוך אהבה"

עופר מזרחי נולד ב-18 באוקטובר 1988 בקיבוץ מגל. קרוביו מספרים כי "הקיבוץ והתרומה לקיבוץ היו תמיד בראש מעיניו. הוא היה אדם טוב לב, ערכי, חרוץ ויצירתי. איש של מעשים ועבודת כפיים, נמרץ, ובז לבטלה, לעצלות ולפטפטת". יצירות מעשה ידיו נמצאות בפינות שונות ברחבי הקיבוץ.

קרוביו סיפרו כי בשנה האחרונה הוא לקח על עצמו, יחד עם חברו גיא יורדן, את ניהול 'פאב התפר' במגל ועשה זאת בהצלחה רבה. לדבריהם, גם את תפקידו כאחראי על הפאב עשה כשחריצותו, דבקותו במטרה ואהבתו למקום ולאנשים החיים בו מאפיינים אותו.

עופר למד בבית הספר היסודי 'משגב' בקיבוץ גבעת חיים איחוד ולאחר מכן המשיך לקריית החינוך 'מעין-שחר' בקיבוץ עין החורש, שם בילה את שנות החטיבה והתיכון. לדברי חבריו, בבית הספר עופר התבלט בצניעותו, בשקט שלו ובחוש ההומור המיוחד לו. בצבא התגייס לשורות חטיבת הנח"ל.

קברו של עופר מזרחי שנהרג ברעידתך האדמה בניו זילנד. שלומי גבאי
פרחים על קברו של עופר מזרחי/שלומי גבאי

"נשאר לנו רק החיוך מהתמונות"

בנעוריו היה עופר פעיל במסגרת שבט הצופים של הקיבוץ – והמשיך להיות פעיל בו גם במהלך ואחרי השירות הצבאי. הוא הקדיש מזמנו החופשי לטיפוח פינת החי שבקיבוץ והתנדב בכל מסגרת אפשרית בו. לדברי חבריו, בכל תחום בו נדרשה עזרה היה ברור כי עופר כבר נמצא שם, ודלת חדרו בקיבוץ הייתה פתוחה תמיד.

עוד סיפרו החברים, כי תפיסת העולם שלו הייתה שיש לחיות את החיים, לנצל כל רגע וליהנות מהם. לדבריהם, הוא נהג לומר ש"כסף בא וכסף הולך" ואכן ידע ליהנות מאוכל טוב ובילויים עם חברים. לפני מספר חודשים נסע לדרום אפריקה כדי לצפות במשחקי המונדיאל יחד עם חבר ילדותו, דן מלול. בחודש נובמבר 2010 נסע עם חברו גיא יורדן לטיול באוסטרליה וניו זילנד. הוא תכנן להמשיך ליעדים נוספים בעולם, אך נהרג בתחילתו של הטיול לניו זילנד, דקות לפני שהתכוון לצאת מהעיר קרייסטצ'רץ'. "החיוך הגדול על פניו בתמונות ששלח מהטיול הוא הזיכרון האחרון שלנו ממנו", אמרו חבריו.

עופר הותיר אחריו הורים - רימונה ובן זוגה עמיחי, וגדי ואשתו אפרת, ארבעה אחים - עמרי, אור?ן, ענבר ונועם וכן אחים למחצה, דור ועמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully