וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגוני שמאל לליברמן: "נתבע אותך על לשון הרע"

ארגוני שמאל שלחו לשר החוץ מכתב בו הם תוקפים אותו בחריפות על שהאשים אותם בהיותם ארגוני טרור ולא ארגוני זכויות אדם. "בהאשמותיך חסרות האחריות פרצת את כל הגבולות של השיח הציבור"

ארגוני השמאל "יש דין", "שוברים שתיקה" ו"עדאלה" שלחו היום (שני) מכתב לשר החוץ, אביגדור ליברמן, בעקבות דבריו בפתח ישיבת הממשלה אתמול בעניין הקמת ועדות חקירה נגד ארגוני השמאל. הארגונים, באמצעות מיופה כוחם, עורך הדין מיכאל ספרד, ציטטו במכתבם את דבריו של ליברמן, האשימו אותו בהסתה וקראו לו לא להסתתר מאחורי חסינותו מפני הליכים אזרחיים ולאפשר בירור אמיתות טענותיו מול הארגונים שתקף.

עוד באותו נושא:
ליברמן: הופתעתי מנתניהו, עושים לנו דה-לגיטימציה
ארגוני השמאל: "לא נשתף פעולה עם חקירות הכנסת"

"אתמול בבוקר, לפני ישיבת הממשלה, התראיינת לכלי התקשורת ואמרת בין היתר את הדברים הבאים: 'לא מדובר פה בארגוני שמאל ולא בארגונים לזכויות אדם, מדובר פה בארגוני טרור, ארגונים שמסייעים לטרור ואישים שלוקחים חלק פעיל בסיוע לטרור...'", כתבו הארגוני לליברמן, וטענו כי "דבריך אלה כולם, מתחילתם ועד סופם, הינם הסתה שקרית, פרועה ובריונית, וגם אתה יודע שאין לך שמץ של ראיה לאיזו מן ההאשמות שהפרחת מדמיונך הקודח".

"ביצעת עבירה פלילית"

הארגונים האשימו את ליברמן בפריצת גבולות השיח הציבורי ועבירה פלילית של פרסום לשון הרע. מיופה כוחם כתב לליברמן כי "בהאשמותיך חסרות האחריות פרצת את כל הגבולות המקובלים בשיח הציבורי. בהאשימך את מרשי את מרשי וחבריהם בטרור, בסיוע לטרור, בהפרעה לחיילי צה"ל להגן על מדינת ישראל, בפעילות ריגול לטובת חיזבאללה ואויבי ישראל, פרסמת לשון הרע בכוונה לפגוע במרשי, ובכך ביצעת להבנתנו עבירה פלילית של הוצאת לשון הרע".

הארגונים הביעו במכתב את רצונם להגן על שמם הטוב והתריעו בפני ליברמן כי יגישו נגדו תביעה לבית המשפט בגין פרסום לשון הרע. הארגונים גם קראו לליברמן לא להסתתר מאחורי חסינותו מפני תהליכים אזרחיים ולאפשר בירור של אמיתות טענותיו כלפי הארגונים. "באם לא נקבל ממך התחייבות בכתב בתוך 48 שעות , כי לא תטען לחסינות ח"כ, יבין הציבור בישראל כי הינך חושש מפני בירור האמת. זה יהיה קצת מביך עבור פוליטיקאי שבנה את עצמו כאיש חזק שאינו חושש מעימותים", כתבו הארגונים.

לפני כשבוע הוחלט כי הכנסת תדון בהקמת ועדות שיחקרו את ארגוני השמאל, על פי הצעתו של ח"כ דני דנון (ליכוד) להקמת ועדה חקירה פרלמנטרית שתבחן את מעורבותם של ממשלות וגופים זרים במימון ארגונים שפועלים נגד המדינה. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע כי יתנגד להקמת ועדות חקירה אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully