וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג שדרס ילד באלעד ונמלט הסגיר עצמו למשטרה

אריאל נוי

17.7.2011 / 20:33

הנהג שפגע בילד בעת שחצה את הכביש במעבר חצייה ביישוב שבשפלה, הסגיר עצמו למשטרה בשעות הערב והועבר לחקירה. הילד מאושפז עדיין בביה"ח שניידר במצב קשה

פגע, ברח וחזר: הנהג שפגע מוקדם יותר היום (ראשון) בילד בן 11 ביישוב אלעד ונמלט מהמקום, הסגיר את עצמו לידי המשטרה. מהמשטרה נמסר, כי מדובר בתושב ירושלים בן 21, והוא הועבר לחקירה. הילד נפצע בתאונה באורח קשה, ופונה לבית החולים שניידר בפתח תקווה.

המקרה אירע ברחוב הרב יוחנן בן-זכאי ביישוב אלעד שבשפלה. צוות של מגן דוד אדום ממרחב ירקון פינה את הילד לקבלת טיפול רפואי כשהוא סובל מפצעים באורח קשה. מהמשטרה נמסר, כי הילד נפגע בעת שחצה את הכביש במעבר חצייה, וכי הרכב הפוגע נמלט מהמקום. כאמור, לאחר מספר שעות הסגיר עצמו הנהג למשטרה.

רפ"ק דוד בר חנין, קצין אגף התנועה במרחב השרון, מסר לאחר התאונה, כי "ילד שחצה במעבר חצייה נפגע על ידי רכב שנמלט. אנחנו גובים עדויות לגבי תיאור הרכב ונסיבות התאונה עדיין נחקרות".

בתחילת החודש, רוני לוי, שפגע בזוג קריאף בכביש 4 ונמלט מהמקום, הסגיר עצמו למשטרה כעבור מספר שעות. לאחר שהוארך מעצרו, ביום רביעי שעבר החליט בית משפט השלום בראשון לציון לשחררו למעצר בית מלא - בניגוד לבקשת המשטרה, בטענה כי מדובר ב"אדם נורמטיבי לחלוטין, לא עבריין, וגם לא עבריין תנועה".

עוד על הקטל בכבישים:
הדיווח על תאונת ה"פגע וברח" באלעד
בת 10 נפגעה מרכב חולף ברחובות, מצבה קשה
השרים אישרו: נפגעי פגע וברח ייכללו בהסדרי טיעון
אושר בקריאה ראשונה: יוחמר העונש על "פגע וברח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully