וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 10 נפגעה מרכב חולף ברחובות, מצבה קשה

אריאל נוי ואיילה חננאל

10.7.2011 / 22:00

הילדה הייתה בדרכה חזרה מחברתה כשנפגעה. בנוסף, ילד בן 8 נפצע הערב באורח בינוני מפגיעת רכב בהוד השרון. בי-ם נפצעו 10 בני אדם באורח קל בתאונה בין שני כלי רכב בשדרות בגין

החופש הגדול גובה את מחירו: ילדה בת 10 נפצעה הערב (ראשון) באורח קשה מפגיעת רכב ברחוב יחיאל פלדי ברחובות. צוותים של מגן דוד אדום פינו אותה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים קפלן בעיר. הנהג הפוגע טען בחקירתו כי הילדה התפרצה לכביש ולכן לא הספיק לבלום ופגע בה.

גרי, פרמדיק ממרחב איילון, סיפר לוואלה! חדשות, כי "הילדה נפגעה מרכב חולף. היא אמרה שהיא סובלת מחתכים ומכאבים בידיים וברגליים. העברנו אותה במצב קשה אך בהכרה מלאה ליחידת הטראומה בבית החולים קפלן. היא סיפרה שהיא יצאה מביקור אצל חברה והייתה בדרך הביתה. היא לא זכרה מה קרה לה ורק מצאה את עצמה באמבולנס".

באותו הזמן, נפצע גם ילד בן 8 באורח בינוני מפגיעת רכב חולף ברחוב הנרייטה סולד בהוד השרון. פרמדיקים של מגן דוד אדום פינו אותו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. "מדובר במשפחה שחזרה מחופשה באילת", סיפר רב-פקד דוד בר-חנין בשיחה עם וואלה! חדשות, "בזמן שההורים הורידו את המזוודות והציוד מהרכב, בתם בת השש נכנסה לרכב וכנראה שיחקה בתיבת ההילוכים, הרכב הידרדר ופגע באחיה בן השמונה. נסיבות האירוע עדיין נחקרות".

תאונת דרכים נוספת אירעה בירושלים. 10 בני אדם נפצעו באורח קל בתאונת דרכים בה היו מעורבים שני כלי רכב בשדרות בגין בירושלים. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב ירושלים שהגיעו למקום הבחינו בשני כלי הרכב כשהם הפוכים לצד הכביש ופינו את הפצועים לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק בעיר. במקום עומסי נרשמים תנועה כבדים.

עדכון ראשון: 20:30.

עוד באותו נושא:
בסוף השבוע: ילד בן 10 נהרג מפגיעת רכב בכביש החוף
לפני שבוע: צעיר בן 25 נהרג בהתנגשות רכבו במשאית בכביש 4

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully