וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 10 נהרג מפגיעת רכב בכביש החוף

אריאל נוי וקובי מנדל

9.7.2011 / 0:03

הילד נהרג בסמוך למחלף פולג בעת שחצה אותו עם חבריו. נסיבות המקרה אינן ברורות וכעת המשטרה מחפשת אחר החברים, שייתכן ונמלטו מהמקום, וכן אחר הוריו של הילד

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: אמיר קוטיגרו)

לשני ההרוגים אתמול בדרכים הצטרף קורבן נוסף: ילד בן 10 נהרג אמש (שישי) לאחר שנפגע מרכב חולף בעת שחצה את הכביש בסמוך למחלף פולג בכביש החוף. פרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב השרון שהגיעו לזירת האירוע, העניקו לילד טיפול ראשוני, ופינו אותו במצב קשה לבית החולים לניאדו בנתניה שם הוא מת מפצעיו.

הפרמדיק ודובר מרחב השרון אדי ורשילובסקי, סיפר לוואלה! חדשות, כי "הצוות מצא את הילד מחוסר הכרה, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הוא פונה לבית החולים לניאדו במצב קשה כשהוא מונשם וחסר הכרה תוך מתן נוזלים".

רב פקד דוד בר-חנין מסר לוואלה! חדשות כי הילד חצה את הכביש יחד עם חבריו מסיבה שאינה ברורה, ולפתע רכב התנגש בו. "החקירה עדיין בעיצומה, אנחנו מנסים לאתר את החברים שהיו איתו בעת שחצה את הכביש ואת ההורים", אמר בר-חנין.

הנהג לא ציית לרמזור

תאונת דרכים קטלנית נוספת אירעה אתמול בבוקר באזור בנימינה. שני צעירים נהרגו בתאונת דרכים בכביש מספר 4 בצומת בנימינה. ההרוגים הם אליהו אדרי, אחיינו של ח"כ יעקב אדרי (קדימה), וחברו ראנד בנימינוב, שניהם בני 20 מאור עקיבא. שלושה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה.

מחקירה ראשונית שביצעו בוחני התנועה של מחוז חוף עולה כי נהג רכב פרטי מסוג מיצובישי לא ציית לרמזור אדום וחסם את דרכו של רכב מסחרי שהגיע ממול. כתוצאה מההתנגשות התהפך הרכב הפרטי ונוסעיו ספגו את עיקר הפגיעות. שני הפצועים באורח קל נסעו ברכב המסחרי.

ממגן דוד אדום נמסר, כי "מדובר בתאונה קשה בה מעורבים שני כלי רכב. צוותים שלנו טיפלו בנפגעים בזמן שצוות כיבוי אש נאלץ לעמול על מנת לחלץ חלק מהפצועים מהרכב הפרטי. לאחר שפעולות החילוץ הסתיימו קבענו מוות לאחד מנוסעי הרכב הפרטי ופינינו את שאר הפצועים, כולל מהרכב המסחרי, לבית החולים הלל יפה".

עוד באותו נושא:
2 הרוגים בתאונה בבנימינה; חשד: הנהג לא ציית לאדום

(עדכון ראשון: 19:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully