וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פגע וברח" באלעד: ילד נפגע מרכב, מצבו קשה

אריאל נוי

17.7.2011 / 16:27

לדברי המשטרה, הילד חצה את הכביש במעבר חצייה ונפגעה מרכב שעבר במקום. המשטרה גובה כעת עדויות לגבי תיאור הרכב ונסיבות המקרה עדיין נחקרות

ילד בן 10 נפצע בצהריים (ראשון) באורח קשה מפגיעת מכונית ברחוב הרב יוחנן בן-זכאי ביישוב אלעד שבשפלה. צוות של מגן דוד אדום ממרחב ירקון פינה אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהוא סובל מפצעים קשים. מהמשטרה נמסר, כי הילד נפגע בעת שחצה את הכביש במעבר חצייה, וכי הרכב הפוגע נמלט מהמקום.

רפ"ק דוד בר חנין, קצין אגף התנועה במרחב השרון, מסר כי "ילד שחצה במעבר חצייה נפגעה על ידי רכב שנמלט. אנחנו גובים עדויות לגבי תיאור הרכב ונסיבות התאונה עדיין נחקרות".

מקרה דומה אירע בכפר טורעאן לפני כשלושה ימים. נערה בת 17, תושבת הכפר, נפצעה באורח קשה לאחר שככל הנראה הייתה מעורבת בתאונת "פגע וברח" בצומת קדרים שבצפון. מחקירה ראשונית של האירוע, עולה כי הצעירה נסעה יחד עם אחיה לבקר קרובי משפחה בכפר ראמה ולאחר ויכוח שהתגלע בין בני המשפחה היא עזבה את המקום. בני המשפחה פנו למשטרה מפני שחששו שהיא נחטפה. בסריקות שערכו השוטרים הם איתרו את הצעירה שרועה על הכביש במצב קשה וחשדו כי אחיה הוא שפגע בה ולכן עיכבו אותו לחקירה. מאוחר יותר התקשרה צעירה אחרת לתחנת המשטרה ודיווחה כי פגעה באדם או בחיה באותה הצומת.

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

עוד באותו נושא:
ביהמ"ש: "החשוד בדריסת הזוג קריאף - אינו שור מועד"
השרים אישרו: נפגעי פגע וברח ייכללו בהסדרי טיעון
אושר בקריאה ראשונה: יוחמר העונש על "פגע וברח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully