וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת ארבע מיפו טבעה למוות בבריכה בשארם א-שייח'

ניר יהב

15.7.2011 / 1:28

צוותי הצלה שהגיעו לבריכת המלון בשארם א-שייח' בו אירע המקרה ביצעו בילדה ניסיונות החייאה, אולם מותה נקבע בבית החולים. גופתה תועבר לישראל

טרגדיה בסיני: ילדה ערביה-ישראלית בת ארבע טבעה הלילה (שישי) למוות בבריכה של מלון בשארם א-שייח' שבחצי-האי סיני - כך דיווח האתר הערבי-ישראלי "א-סינארה". על פי הדיווח, צוותי הצלה הגיעו למקום וניסו להציל את הילדה אולם כל הניסיונות עלו בתוהו.

הודעה על מותה נמסרה בבית החולים, ומשטרת מצרים פתחה בחקירת נסיבות האירוע. גופתה של הילדה, ששהתה במלון עם הוריה, תועבר בשעות הקרובות לישראל. לילדה ישנה גם אזרחות ירדנית, אולם היא מתגוררת ביפו.

עם תחילת החופש הגדול נרשמו מספר מקרי טביעה בקרב ילדים ופעוטות ברחבי הארץ. לפני כשבועיים טבע תינוק בן שנה בבריכה בבית פרטי בבאר שבע. התינוק פונה לבית החולים סורוקה בעיר אחרי ביצוע פעולות החייאה, כשמצבו הוגדר קשה, ולאחר מכן התייצב מצבו והוגדר קל. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, בחשד לרשלנות מצד המבוגרים ששהו בבית.

לפני כשבועיים מתה מוות מוחי הפעוטה בת החמש שטבעה בכפר הנופש עין גב. כמו כן, מוות מוחי נקבע גם לליאם פאר בן הארבע, שטבע בבריכה של קיבוץ רמת רחל. לעומת זאת, מצבו של לירן מיכלאוב בן החמש שטבע בסוף חודש יוני בבריכת מלון בים המלח ונפגע באורח קשה השתפר, והוא יצא מכלל סכנה.

עוד בנושא:
תינוק בן שנה טבע בבריכה בבאר שבע, מצבו קל
הדיווח על טביעתו של לירן מיכאלוב בים המלח
הדיווח על טביעתו של ליאם פאר בקיבוץ רמת רחל
ילד בן שש טבע בבריכת קיבוץ בשפלה, מצבו קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully