וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעוט שטבע עדיין מאושפז: "מחכים ומתפללים"

ליאם פאר בן ה-4 עדיין מאושפז בביה"ח לאחר שטבע בבריכה שבקיבוץ רמת רחל. "גיהינום זה בלשון המעטה. 5 שעות לפני, הוא אמר: 'אני הולך לשחות' וחמש שעות אחר כך אני במיון", אמר אביו

מצבו הרפואי של ליאם פאר בן הארבע, שטבע אתמול בבריכה בקיבוץ רמת רחל, מוסיף להיות אנוש. אביו, רועי, אמר הבוקר (חמישי) כי בני המשפחה מתפללים להחלמתו בבית החולים שערי צדק. במקביל, ממשיכה המשטרה לחקור את נסיבות האירוע.

"אנחנו מחכים ומתפללים. הילד כרגע מונשם ומורדם. המצב שלו יציב, אבל אנחנו מחכים לבדיקת סי טי של הבוקר כדי לראות כמה הפגיעה חמורה", סיפר אביו של ליאם לגלי צה"ל. "הסיכוי שלו הוא לא רע, אבל לגבי פגיעה עתידית, אנחנו נדע אחרי הסי טי. גיהינום זה בלשון המעטה. חמש שעות לפני, הילד אמר לי: 'אני הולך לשחות' וחמש שעות אחר כך אני פה במיון. אני לא יודע בדיוק מה קרה איך הוא נפל. אף אחד לא יודע להגיד בבירור".

"ילד מלא חיים, קופצני"

לדבריו, אמו של ליאם, מירי שהתה איתו בבריכה בעת המקרה: "זה לקח כמה שניות לפי מה שהבנתי ממנה. היא הניחה אותו, סובבה את הראש ואחרי כמה שניות הוא לא היה שם. היא ראתה מישהו מושה אותו מהמים. היא לא מסוגלת לדבר על זה. אי אפשר להרחיק אותה מהילד שלה. שום דבר לא מעניין אותה".

רועי סיפר עוד כי "הפחד הוא מאותה נקודה שמקבלים את הטלפון הזה וכל הדרך לשם אף אחד לא אומר לך שום דבר. התסריטים שעולים לך בראש הם נוראיים. פשוט נורא. אני לא חושב שאבא או אימא יכולים לתאר במילים מה התחושה כשרואים את הבן מחובר למכונות בכל נקודה בגוף ומונשם. במיוחד כשהילד כל כך מלא חיים, קופצני, לא מפסיק לרוץ ולהשתולל. אתה משתדל להיאחז בכל דבר שיכול לעזור. משתדלים לקבל חיזוקים מכל הכיוונים ורק לקוות לטוב".

חוקרי המשטרה עיכבו אתמול לחקירה שני מצילים ואת מנהלת הבריכה. כמו כן, המשטרה סגרה את הבריכה עד לסיום חקירת האירוע.

עוד באותו נושא:
נער נעלם בחוף הכרמל: "הגל סחף אותו ללב ים"
צעיר טבע למוות לאחר שנכנס לים הסוער בנתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully